اقامه نماز بر پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یاران مجاهد او به امامت رهبر انقلاب

در روز رستاخیز تهران و وداع تاریخی مردم مؤمن و قدرشناس آن با سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران حضور یافتند و بر پیکر مطهر این شهید عالی‌مقام، مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم آمریکا، نماز اقامه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در این مراسم که با حضور میلیونی مردم و همچنین رؤسای قوای سه‌گانه، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، مسئولان لشکری و کشوری و همرزمان شهید در فضائی آکنده از حسرت آسمانی شدن حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی در نماز، خداوند را برای بزرگ داشتن مجاهدان راه خود به‌واسطه‌ی فوز و توفیق عظیم شهادت، حمد و سپاس گفتند و علوّ درجات آن شهدای عالی‌مقام را مسئلت کردند.


پس از اقامه‌ی نماز، تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی و دیگر شهیدان مقاومت از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی آغاز شده و مردم انقلابی تهران در حال تشییع نگین درخشان و بی‌بدیل مقاومت و یاران مجاهدش هستند.


پیش از ورود پیکر این شهید بزرگوار به تهران صبح روز یکشنبه(15 دی ماه) مراسم وداع میلیونی با سپهبد شهید در میان جمعیت عظیم مردم داغدار اهواز و سپس عصر همان روز در میان دوستداران و داغدیدگان وی در مشهد مقدس برگزار شد.


گفتنی است پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در تهران به قم منتقل می‌شود و پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برای تدفین به کرمان منتقل می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران