آغاز مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمش در کرمان آغاز مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمش در کرمان آغاز مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمش در کرمان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمش در کرمان آغاز مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمش در کرمان آغاز مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمش در کرمان آغاز مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمش در کرمان آغاز مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمش در کرمان

آغاز مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمش در کرمان

مراسم تشییع پیکر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری از دقایقی پیش با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی در میدان آزادی شهر کرمان آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پیکر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری با شعار «حسین آرام جانم، روح و روانم» و «صلی علی محمد یاور رهبر آمد» و در میان غم و اندوه مردم دیار کریمان وارد میدان آزادی کرمان شد.


در نخستین ساعات بامداد امروز (۱۷ دی ماه) پیکر مطهر شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری با استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار و جمعی از مدیران وارد فرودگاه کرمان شد.


از ساعات اولیه صبح امروز حضور مردم در میدان آزادی کرمان (آغاز مراسم تشییع) و مسیرهای منتهی به گلزار شهدا جالب توجه است و آحاد مختلف مردم از شهرهای مختلف خود را به کرمان رسانده‌اند تا در این مراسم باشکوه شرکت کنند.


در همین راستا از شب گذشته صدها کرمانی در قالب پویش «کرمان میزبان میهمانان حاج قاسم» منازل خود را برای میزبان زائران حاج قاسم سلیمانی آماده کرده بودند و به استقبال میهمانان رفته بودند.


اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به همراه سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حسین سیمایی صراف دبیر هیئت دولت و پیروز حناچی شهردار تهران نیز دقایقی پیش برای حضور در مراسم تشییع شهدای بامداد جمعه ۱۳ دی ماه وارد فرودگاه بین المللی کرمان شدند.


حضور نوجوانان و جوانان و بانوان  در این مراسم  پر رنگ  است و مردم با سر دادن شعارهایی علیه استکبار و عواملش، این جنایت هولناک آمریکایی ها در عراق را محکوم  می‌کنند.




نظرات کاربران