آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در کلیسای ارامنه اراک آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در کلیسای ارامنه اراک آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در کلیسای ارامنه اراک بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در کلیسای ارامنه اراک آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در کلیسای ارامنه اراک آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در کلیسای ارامنه اراک آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در کلیسای ارامنه اراک آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در کلیسای ارامنه اراک

آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در کلیسای ارامنه اراک

آیین بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از آیین دعاخوانی سال نو میلادی در کلیسای مسروپ مقدس اراک، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در آیین بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که روز دوشنبه (16 دی ماه) پس از آیین دعاخوانی سال نو میلادی در کلیسای مسروپ مقدس اراک، برگزار شد، کشیش «گری‌گوریس» پس از برگزاری آیین دعاخوانی سال نو میلادی برای شادی روح سردار حاج قاسم سلیمانی نیز آیین دعا خوانی ویژه ای برگزار کرد و از خداوند برای این مجاهد شهید، همرزمان و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس علو درجات خواستار شد.


وی در این آیین گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی کسی بود که از ارامنه سوریه حفاظت کرد و گروهی نظامی برای حفاظت از ارامنه در مقابل داعش تشکیل داد.


کشیش گری گوریس اضافه کرد: صهیونیست‌ها کسانی هستند که عیسی مسیح را به عنوان فرستاده خداوند نپذیرفتند و آنها مردم بیگناه را زیر ستم خود قرار داده ‌اند و فقط به منافع خود فکر می‌کنند.


وی افزود: ایمان به خدا همیشه جاودان است و سردار سلیمانی فردی مومن بود که به خدا ایمان داشت و برای همیشه جاودان خواهد بود.


رییس شورای خلیفه گری ارامنه استان مرکزی در حاشیه برگزاری این آیین به ایرنا گفت: سردار سلیمانی در دومین روز از سال جدید میلادی به شهادت رسید و این خبر یک شوک بزرگ بود.


«رازمیک هاکوپیانس» افزود: جامعه ارامنه استان مرکزی چند روز است که داغدار از دست دادن این شخصیت بزرگ هستند و به همین دلیل تمام آیین‌های جشن سال نو از برنامه‌های امسال ارامنه این استان حذف شده و تنها آیین دعاخوانی سال جدید میلادی برگزار شده است.


رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه استان مرکزی ادامه داد: جامعه ارامنه این استان جنایت بی‌شرمانه آمریکا را در به شهادت رساندن سردار سلیمانی محکوم می‌کند.


 




نظرات کاربران