16 سال انتظار برای حج تمتع 16 سال انتظار برای حج تمتع 16 سال انتظار برای حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
16 سال انتظار برای حج تمتع 16 سال انتظار برای حج تمتع 16 سال انتظار برای حج تمتع 16 سال انتظار برای حج تمتع 16 سال انتظار برای حج تمتع

16 سال انتظار برای حج تمتع

رییس سازمان حج و زیارت گفت: همه افرادی که برای حج تمتع نام نویسی کرده اند تا 16 سال دیگر به زیارت خانه خدا مشرف می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری ، رییس سازمان حج و زیارت کشور گفت : یک میلیون و 600 هزار نفر برای تشرف به حرم امن الهی نام نویسی کرده اند که با توجه به اعزام سالانه 100 هزار نفر تا 16 سال دیگر همه آنان به زیارت خانه خدا مشرف می شوند .

علی لیالی، تعداد افراد نام نویسی کرده برای عمره مفرده را نیز 2 میلیون و 600 هزار نفر بیان کرد و افزود : اعزام اولویت های یک تا 180 از 16 بهمن ماه آغاز می شود و 800 هزار نفر تا 10 مرداد به مکه مکرمه مشرف می شوند.

رییس سازمان حج و زیارت، دور جدید نام نویسی عمره مفرده را هم از نیمه دوم سال 1390 اعلام کرد.

لیالی زمان عمره مفرده را 12 روز بیان کرد و افزود: زائران عمره مفرده دانش آموزی و دانشجویی نیز 10 روز به عربستان اعزام می شوند.

او درباره مطالبات زائران حج تمتع از تاخیر پرازهای شرکت های هواپیمایی نیز گفت : براساس قراردادی که با این شرکت ها امضاء کرده ایم دیر کرد پروازها پس گرفته و به زائران بازگشت داده شد.

رییس سازمان حج و زیارت کشور همچنین با بیان اینکه امنیت عراق نسبی است گفت : به طور میانگین روزانه 3 هزار و 500 تا 4 هزار نفر به عتبات عالیات اعزام می شوند.

 

اخبار مرتبط:

امسال 800 هزار ایرانی به عمره مفرده اعزام می شوند


| شناسه مطلب: 9890







نظرات کاربران