هشدار در خصوص وخامت حال شیخ ابراهیم زاکزاکی هشدار در خصوص وخامت حال شیخ ابراهیم زاکزاکی هشدار در خصوص وخامت حال شیخ ابراهیم زاکزاکی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار در خصوص وخامت حال شیخ ابراهیم زاکزاکی هشدار در خصوص وخامت حال شیخ ابراهیم زاکزاکی هشدار در خصوص وخامت حال شیخ ابراهیم زاکزاکی هشدار در خصوص وخامت حال شیخ ابراهیم زاکزاکی هشدار در خصوص وخامت حال شیخ ابراهیم زاکزاکی

هشدار در خصوص وخامت حال شیخ ابراهیم زاکزاکی

دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه در بیانیه ای از وخیم شدن وضعیت سلامتی شیخ ابراهیم زاکزاکی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دفتر شیخ ابراهیم زاکزاکی بیانیه ای در خصوص آخرین وضعیت سلامتی رهبر جنبش اسلامی نیجریه صادر کرد.


در این بیانیه به وخیم شدن وضعیت سلامتی شیخ ابراهیم زاکزاکی و ممانعت از ویزیت رهبر جنبش اسلامی نیجریه توسط پزشکان اشاره شده است.


دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه در بیانیه خود از گروه های داخلی و خارجی خواسته است تا برای آزادی شیخ زاکزاکی از زندان در نیجریه به حکومت این کشور فشار بیاورند.


متن بیانیه به شرح ذیل است:


ملاقات جمعی با شیخ زاکزاکی در روز پنج شنبه 9 ژانویه 2020 نشان می دهد که وضع سلامتی ایشان وخیم تر شده است.


همانطور که قبلا اعلام خطر کرده بودیم، همچنان زندانبان ها از ویزیت ایشان توسط پزشکان جلوگیری می کنند و لذا نمی‌توان فهمید که دقیقا چقدر اوضاع سلامتی ایشان وخیم تر شده است.


شکی نیست که این ظالمان انگیزه های دیگری در جریان بیماری شیخ زاکزاکی دارند، فلذا بیانیه ای که توسط نماینده مدعی العموم دولت "عایشه دیکو" ارایه شد سرنوشت شیخ زاکزاکی را به تصمیم دادگاه و نه حکومت ربط داد.


آنها به دنبال این هستند که از دادگاه برای مجرم خواندن و محکوم کردن ایشان به مرگ که هدف اصلی شان هست استفاده کنند و به دنبال توجیهاتی برای انجام آن هستند.


ادعاهای این بی عدالتی نمایان، بسیار خطرناک و کاملا غیرقابل پیش بینی و فراتر از آن برای نیجریه غیرقابل جبران خواهد بود.


ما از همه گروه های داخلی و خارجی می خواهیم که فشار لازم را برای آزادی شیخ زاکزاکی و همسرشان بر حکومت نیجریه اعمال نمایند.


| شناسه مطلب: 98920




نیجریه زاکزاکی



نظرات کاربران