امام جمعه نجف اشرف: آمریکا امام جمعه نجف اشرف: آمریکا امام جمعه نجف اشرف: آمریکا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه نجف اشرف: آمریکا امام جمعه نجف اشرف: آمریکا امام جمعه نجف اشرف: آمریکا امام جمعه نجف اشرف: آمریکا امام جمعه نجف اشرف: آمریکا

امام جمعه نجف اشرف: آمریکا "طبل تو خالی" است

حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی تأکید کرد: ضربه ایران به پایگاه آمریکا این پیام را به جهانیان داد که آمریکا "طبل تو خالی" است و مخالفت جدّی عراق با حضور آمریکا اقدام درستی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه تأکید کرد: ضربه ایران به پایگاه آمریکا این پیام را به جهانیان داد که آمریکا "طبل تو خالی" است و مخالفت جدّی عراق با حضور آمریکا اقدام درستی است.


وی اشاره کرد: آمریکا به نشانه شکست در برابر ضربه ایران به پایگاه عین الاسد که مرکز حضور آمریکا در عراق است، پرچم سفید برافراشت و این نشانه شکسته شدن هیمنه جهانی آمریکا با ضربات حسینی و عباسی است.


حجت الاسلام و المسلمین قپانچی با بیان اینکه پایگاه عین الاسد نابود شده و این ضربه نشانگر قدرت و صلابت شیعه است، اشاره کرد: به برکت شهادت سرادر قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، مجلس نمایندگان عراق با اخراج نیرو های آمریکایی از عراق موافقت کرد.


وی افزود: ما حداقل تا ده سال دیگر به این دستاورد نمی رسیدیم.


امام جمعه نجف اشرف دستاورد دیگر این خون پاک را تصمیم قطعی دستگاه مجریه عراق در خروج نیرو های آمریکایی دانست.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران