نمایشگاه یاس کبود در خمین گشایش یافت نمایشگاه یاس کبود در خمین گشایش یافت نمایشگاه یاس کبود در خمین گشایش یافت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه یاس کبود در خمین گشایش یافت نمایشگاه یاس کبود در خمین گشایش یافت نمایشگاه یاس کبود در خمین گشایش یافت نمایشگاه یاس کبود در خمین گشایش یافت نمایشگاه یاس کبود در خمین گشایش یافت

نمایشگاه یاس کبود در خمین گشایش یافت

هفتمین نمایشگاه یاس کبود همزمان با ایام فاطمیه با مشارکت جوانان دوستدار اهل بیت (ع) و با حضور جمعی از مسوولان محلی در مصلی امام خمینی(ره) خمین گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، هفتمین نمایشگاه یاس کبود روز شنبه (21 دی ماه) همزمان با ایام فاطمیه با مشارکت جوانان دوستدار اهل بیت (ع) و با حضور جمعی از مسوولان محلی در مصلی امام خمینی(ره) خمین گشایش یافت.


مسوول برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: موضوع این نمایشگاه تشریح و تبیین سبک زندگی حضرت زهرا(س) است و وقایع تاریخی زندگی این بانوی بزرگوار اسلام از تولد تا شهادت در ۱۸ غرفه و با استفاده از ۸۰ ماکت در معرض دید عموم قرار گرفته است. 
«نصرت الله هاشمی » گفت: توسل، عبادت، مصائب، تربیت فرزند و شهادت حضرت زهرا (س)، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سردار شهید سپهبد « قاسم سلیمانی »  از موضوعات غرفه های هفتمین نمایشگاه یاس کبود است.
وی افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۴۰ نفر از جوانان خمین دایر شده است و ظرفیت برگزاری نشست‌های روایتگری و سبک زندگی حضرت زهرا (س) برای اقشار مختلف جامعه را دارد.
وی یادآور شد: نمایشگاه یاس کبود تا  ۹ بهمن برای بازدید شیفتگان اهل و بیت (ع) در مصلی امام خمینی(ره) دایر است.
مسوول برگزاری نمایشگاه یاس کبود توضیح داد: بعد از ایام شهادت حضرت فاطمه (س) نمایشگاه متناسب با سالروز میلاد این بانوی بزرگوار تغییر می‌کند و به مدت ۲ هفته ادامه می‌یابد.


هاشمی گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر از نمایشگاه یاس کبود خمین در سال گذشته بازدید کردند.


گفتنی است شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.




نظرات کاربران