وداع باشکوه مردم با یار دیرین امام و رهبری وداع باشکوه مردم با یار دیرین امام و رهبری وداع باشکوه مردم با یار دیرین امام و رهبری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وداع باشکوه مردم با یار دیرین امام و رهبری وداع باشکوه مردم با یار دیرین امام و رهبری وداع باشکوه مردم با یار دیرین امام و رهبری وداع باشکوه مردم با یار دیرین امام و رهبری وداع باشکوه مردم با یار دیرین امام و رهبری

وداع باشکوه مردم با یار دیرین امام و رهبری

مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله رسولی محلاتی در مسجد فرشته تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم تشییع پیکرمرحوم آیت‌الله سیدهاشم رسولی محلاتی، یاردیرین امام و رهبری و از سره‌نویسان تاریخ تشیع صبح امروز با حضور پرشور مردم و شماری ازشخصیت‌ ها و مسئولان کشور، نمایندگان مراجع تقلید، ائمه جماعات مساجد، استادان و طلاب حوزه علمیه تهران در مسجد فرشته برگزار شد.


سیل جمعیت از حدود ساعت 8 صبح تمام شبستان مسجد فرشته را پر کرده بود و پیکر آیت الله رسولی محلاتی بر دستان نمازگزاران این مسجد و دوستداران وی در خیابان ولیعصر تشییع شد و برای خاکسپاری به شهر مقدس قم منتقل گردید. قرار است آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی، از مراجع تقلید بر پیکر آیت الله محلاتی نماز بخواند.


آیت الله رسولی محلاتی که امام جماعت مسجد فرشته در چهارراه پارک وی بود در کنار تمام این فعالیت ها، پژوهش های زیادی را در حوزه ترسیم تاریخ زندگی حضرات معصومین (ع) و اسلام به رشته تحریر درآورد.


گفتنی است، آیت الله رسولی محلاتی یازده سال به عنوان شخصی امین و مورد اعتماد امام خمینی (ره) و 30 سال نیز به عنوان مسئول وجوهات شرعیه و امور حسبیه دفتر مقام معظم رهبری فعالیت کرد و طی این 41 سال همیشه راه اعتدال و میانه روی را در پیش گرفت.


بنابراین گزارش، مراسم ترحیم آیت الله رسولی محلاتی، سه شنبه 24 دی ماه از ساعت 15 تا 16 و 30 دقیقه در مسجد فرشته واقع در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، چهار راه پارک وی، خیابان فیاضی و همچنین مراسم دیگری روز 26 دی ماه در حسینیه شهید محلاتی تهران برگزار می شود.


 


| شناسه مطلب: 98936




تشییع وداع



نظرات کاربران