نهمین جشنواره «شهادت» در استان واسط عراق برگزار شد نهمین جشنواره «شهادت» در استان واسط عراق برگزار شد نهمین جشنواره «شهادت» در استان واسط عراق برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نهمین جشنواره «شهادت» در استان واسط عراق برگزار شد نهمین جشنواره «شهادت» در استان واسط عراق برگزار شد نهمین جشنواره «شهادت» در استان واسط عراق برگزار شد نهمین جشنواره «شهادت» در استان واسط عراق برگزار شد نهمین جشنواره «شهادت» در استان واسط عراق برگزار شد

نهمین جشنواره «شهادت» در استان واسط عراق برگزار شد

موسسه فرهنگی امام حسین (ع) با همکاری آستان های قدس علوی، حسینی، عباسی و امامین کاظمین نهمین جشنواره سالانه به مناسبت سالگرد شهادت فاطمه زهرا (س) را با شعار "سلمیّة فاطمة -علیها السلام- نهجٌ للمُصلِحین" برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این جشنواره که در منطقه الدبونی در استان واسط برگزار شد صحنه حضور گسترده شخصیت های حوزوی، دانشگاهی، عشایرى و جمعی از مردم این منطقه بود.
این جشنواره با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و ضمن قرائت سوره فاتحه و هدیه به ارواح طیبه شهدای عراق، سرود ملی عراق پخش گردید.


در ادامه شیخ صالح القرغولی، نماینده مرجعیت عالی دینی در منطقه الدبونی سخنرانی کرد.


وی این جشنواره سالانه را پیامی از سوی سربازان مرجعیت مبنی بر تمسک به راه رسول الله و اهل بیت مطهر ایشان دانست و افزود: این منطقه در گذشته و حال شهدای زیادی را برای حفظ آبرو و دفاع از مقدسات فدا نموده است. از خداوند متعال خواستاریم این عمل را مورد قبول قرار دهد و به برکت وجود مرجعیت عالی دینی امنیت را بر عراق عزیز مستدام گرداند.
در ادامه این جشنواره رشید الحسینی، استاد حوزه علمیه درباره شهادت حضرت فاطمه (س) سخن گفت.


در این جشنواره برنامه های دیگری همچون شعرخوانی و نمایش از لحظه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرا شد و در پایان از خانواده های شهدا تقدیر بعمل آمد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران