اصلاح ساختار سازمان حج و زیارت اصلاح ساختار سازمان حج و زیارت اصلاح ساختار سازمان حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اصلاح ساختار سازمان حج و زیارت اصلاح ساختار سازمان حج و زیارت اصلاح ساختار سازمان حج و زیارت اصلاح ساختار سازمان حج و زیارت اصلاح ساختار سازمان حج و زیارت

اصلاح ساختار سازمان حج و زیارت

چارت جدید سازمان حج وزیارت با سه معاونت اجرایی شد.معاونت امور عتبات عالیات برای پیگیری ماموریت ها و اهداف این سازمان شکل گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آقای علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه شورای مدیران و معاونان سازمان حج و زیارت به برنامه‌های در دست اجرای این سازمان در جهت توسعه و ارتقای خدمات رسانی به زائران حج و عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: با توجه به کارشناسی‌های صورت گرفته در جهت ارتقای سطح کیفی و تخصصی‌تر شدن ماموریت‌ها، اصلاح چارت سازمان در دستور کار بود که با پیگیری‌های صورت گرفته چارت جدید با سه معاونت به سازمان ابلاغ شده که امیدواریم معاونین جدید بتوانند این ماموریت مهم را به سرانجام برسانند.


رئیس سازمان حج و زیارت ابراز امیدواری کرد که با ساختار جدید، وظایف و ماموریت‌ها در تحقق منویات و اهداف سازمان، تخصصی‌تر، کیفی‌تر و با جدیت بیشتری دنبال شود.


این گزارش حاکی است،در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت از تلاش‌های همه مسئولان و معاونان قبلی این سازمان تقدیر به عمل آمده و برای سه معاون جدید این سازمان آرزوی توفیق شد.


بر اساس این گزارش آقای قربان میرزایی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، آقای اکبر رضایی به عنوان سرپرست معاونت امور حج و عمره و آقای محمد آزاد به عنوان سرپرست معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت منصوب شدند. 




نظرات کاربران