فراخوان متقاضیان ذابح حج تمتع 99 اعلام شد فراخوان متقاضیان ذابح حج تمتع 99 اعلام شد فراخوان متقاضیان ذابح حج تمتع 99 اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراخوان متقاضیان ذابح حج تمتع 99 اعلام شد فراخوان متقاضیان ذابح حج تمتع 99 اعلام شد فراخوان متقاضیان ذابح حج تمتع 99 اعلام شد فراخوان متقاضیان ذابح حج تمتع 99 اعلام شد فراخوان متقاضیان ذابح حج تمتع 99 اعلام شد

فراخوان متقاضیان ذابح حج تمتع 99 اعلام شد

سازمان حج و زیارت در فراخوانی اعلام کرد تعدادی از نیروهای همکار خود در امور ذبح قربانگاه را از میان متقاضیان واجد شرایط سال اولی انتخاب می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سازمان حج و زیارت قصد دارد تعدادی از نیروهای همکار خود در امور ذبح قربانگاه را از میان متقاضیان واجد شرایط سال اولی انتخاب کند؛ بنابراین آن دسته از افراد واجد شرایط که متقاضی اعزام به عنوان ذابح (فاقد سابقه-سال اولی) حج تمتع سال 1399 هستند، می‌بایست در فراخوان حاضر شرکت و درخواست خود را ثبت کنند.


براساس این گزارش، حداقل سن 25 و حداکثر 45 سال، داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، عدم داشتن سابقه اجرایی ذابح قربانگاه حج تمتع، ارائه گواهی معتبر مبنی بر توانایی در ذبح و فعالیت در یکی از کشتارگاه های کشور و یا پیشه قصابی، طی دوره آموزشی و ارائه گواهینامه قبولی مرتبط با سِمَت اعزام و شرکت در آزمون و مصاحبه عملی از ضوابط اختصاصی شرکت در فراخوان ذابحان است.


این گزارش حاکی است، آخرین مهلت نام نویسی در این فراخوان 30 دی ماه اعلام شده است و زمان و مکان برگزاری آزمون و مصاحبه عملی متعاقباً به متقاضیان واجد شرایط اطلاع رسانی خواهد شد.


فراخوان ذابحین با سابقه حج تمتع ۹۹


سازمان حج و زیارت همچنین در اطلاعیه دیگری اعلام کرده است که آن دسته از متقاضیان دارای سابقه اجرایی ذابح قربانگاه در حج تمتع سال‌های گذشته که آمادگی همکاری در حج ۹۹ را دارند لازم است در فراخوان مربوطه در سامانه جامع کارگزاران شرکت و در صورت دارابودن سایر شرایط نسبت به ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.


این گزارش می‌افزاید، سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که شرکت در فراخوان تعهدی برای این مجموعه مبنی بر انتخاب و اعزام فرد به عنوان ذابح در حج ۹۹ ایجاد نمی کند.


گفتنی است، شرکت در این فراخوان تعهدی برای انتخاب متقاضی ایجاد نخواهد کرد و به متقاضیان پذیرفته شده در زمان مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران