تنها راه رسیدن به بصیرت، نور ولایت است تنها راه رسیدن به بصیرت، نور ولایت است تنها راه رسیدن به بصیرت، نور ولایت است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تنها راه رسیدن به بصیرت، نور ولایت است تنها راه رسیدن به بصیرت، نور ولایت است تنها راه رسیدن به بصیرت، نور ولایت است تنها راه رسیدن به بصیرت، نور ولایت است تنها راه رسیدن به بصیرت، نور ولایت است

تنها راه رسیدن به بصیرت، نور ولایت است

 مدیر موسسه تفحص سیره شهداء گفت: برای رسیدن به بصیرت با توجه به تفسیر امام حسن عسگری (ع) از آیه 104 سوره انعام تنها یک مجرا عنوان‌شده و آن نور ولایت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری در محفل روضه جوانان که به یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی شامگاه سه‌شنبه در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه در مسیر خداوند قرار بگیریم باید مسائل جامعه را درست بفهمیم که این درست فهمیدن به معنی بصیرت است. مشکلات بشریت به دلیل همین درست نفهمیدن مسائل اجتماعی است و خداوند در سه آیه از قرآن کریم افراد بی بصیرت را ملامت کرده است.
وی افزود: درآیات قرآن خداوند متذکر می‌شود کسانی هستند که خودشان را به نفهمی می‌زنند و افرادی هم هستند که نمی‌خواهند بفهمند.
ماندگاری بیان کرد: برخی امروز مدل لباس، ماشین و میز و اتاق مدیریتشان را برای خود ارزش و شخصیت می‌دانند در حالیکه مدیر موفقی مانند سردار سلیمانی میز و اتاقی نداشت.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هر جا که با ولایت بوده است پیروز شده و جایی که با ولایت نبوده با شکست مواجه شده است.
مدیر موسسه تفحص سیره شهداء تصریح کرد: تأثیرگذاری حاج قاسم سلیمانی در جهان به خاطر این بود که با ولایت هم مسیر شد و فهم ولایی داشت.
ماندگاری عنوان کرد: مردم جامعه از انتقام ایران نسبت به شهادت سردار سلیمانی خوشنود شده بودند اما با حادثه سرنگونی هواپیما ناامید شدند درحالی‌که از این نمونه اتفاقات در صدر اسلام و جنگ احد نیز رخ‌داده بود.  رهبری مشابه تصمیمات پیامبر اکرم (ص) در آن زمان را گرفتند و برای عروج یافتگان سانحه هوایی دعا کردند تا با شهدای اسلام محشور باشند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران