نماهنگ «پشت هم هستیم» منتشر شد نماهنگ «پشت هم هستیم» منتشر شد نماهنگ «پشت هم هستیم» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماهنگ «پشت هم هستیم» منتشر شد نماهنگ «پشت هم هستیم» منتشر شد نماهنگ «پشت هم هستیم» منتشر شد نماهنگ «پشت هم هستیم» منتشر شد نماهنگ «پشت هم هستیم» منتشر شد

نماهنگ «پشت هم هستیم» منتشر شد

مسئول واحد آوای رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از تولید و انتشار نماهنگ «پشت هم هستیم» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سید مجتبی ذبیحی مسئول واحد آوای رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: نماهنگ پشت هم هستیم با اجرای گروه هنری سرود «وصال» به سفارش مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با همکاری دفتر رسانه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مدت یک دقیقه در تلویزیون اینترنتی نصر تی وی تولید شده است.
وی با بیان اینکه نماهنگ «پشت هم هستیم» به منظور ایجاد همبستگی و همدلی در بین اقشار مختلف مردم کشور در شرایط کنونی جامعه تولید و در فضای مجازی منتشر شده است، ادامه داد: شعر این نماهنگ را محمد جواد الهی‌پور سروده و ملودی آن را احسان جوادی تنظیم کرده است.
ذبیحی افزود: تصویرهایی از گنبد و گلدسته‌های حرم مطهر رضوی، حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در منزل برخی از خانواده‌های سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین در ایران و جانباختگان مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان و حضور پرشور زائران و مجاوران در مراسم بدرقه پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش در مشهدمقدس در این اثر به چشم می‌خورد.
مسئول واحد آوای رضوان گفت: در بخشی از شعر نماهنگ پشت هم هستیم آمده است؛ «از آستان قدسی مشهد... آرامش و امید می‌تابه.... از لطف و جود ضامن آهو.... تو دل‌هامون خورشید می‌تابه»، «ما ملت دلداده ایران... راه نفوذ دشمنو بستیم... از آسمون سنگم بباره باز... تو هر مسیری پشت هم هستیم».
یادآور می‌شود، واحد آوای رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی سرودهایی با مضامین ملی و مذهبی تولید کرده و آنها را با استفاده از گروه‌های سرود نوجوان و جوان و بهره‌گیری از سبک آکاپلا(شکلی از موسیقی یک یا چند نفره است که برای اجرای بدون همراهی ساز ساخته می‌شود) در معابر پرتردد شهری و مراسم مختلف اجرا می‌کند. برخی از این آثار در قالب نماهنگ یا تولیدات صوتی نیز ضبط و پخش می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران