خاطره ای از یک قاری قرآن در حج خاطره ای از یک قاری قرآن در حج خاطره ای از یک قاری قرآن در حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خاطره ای از یک قاری قرآن در حج خاطره ای از یک قاری قرآن در حج خاطره ای از یک قاری قرآن در حج خاطره ای از یک قاری قرآن در حج خاطره ای از یک قاری قرآن در حج

خاطره ای از یک قاری قرآن در حج

مختار دهقان، قاری بین المللی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به نقل خاطره‌ای از سفر حج خود پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، از دیر باز تاکنون شایعه‌های بسیاری از سوی وهابیت در خصوص ایرانیان و علی الخصوص مذهب شیعه رواج داشته است و حضور زایران ایرانی در این کنگره عظیم اسلامی موجب دوستی، وحدت و همدلی و رفع شبهات خواهد شد.


برهمین اساس مختار دهقان قاری بین المللی، رتبه دوم مسابقات بین المللی مالزی ۹۷و مؤذن آستان و بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: " تو مسجد النبی داشتم قرآن می‌خوندم تو حال و هوای خودم بودم که یه آفریقایی کنارم نشسته بود از من پرسید: این؟ یعنی اهل کجایی؟ گفتم: ایران.


تعجب کرد و گفت: مگه شما هم قرآن ما رو میخونید؟


گفتم: مگه قرار بوده قرآن دیگه‌ای رو بخونیم؟ قرآن داخل جیبم را بهش نشان دادم و گفت: ما فکر می‌کردیم شما قرآنتون فرق میکنه.


خلاصه کلی باهاش دست و پاشکسته حرف زدم و از ایران و ایرانی‌ها و تشیع برایش گفتم.


خیلی باهم رفیق شدیم. شماره‌ام را گرفت و گفت هر وقت آمد ایران بهم زنگ میزنه.


اونجا بود که فهمیدم چقدر تبلیغات منفی و دروغ توسط وهابیت در دنیا علیه تشیع در حال اشاعه است و حضور زایران ایرانی چقدر موثر است.




نظرات کاربران