شکنجه‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی شکنجه‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی شکنجه‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شکنجه‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی شکنجه‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی شکنجه‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی شکنجه‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی شکنجه‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی

شکنجه‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از شکنجه‌های وحشیانه علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی تمام قوانین انسان‌دوستانه و قراردادهای بین‌المللی در خصوص ممنوعیت استفاده از شکنجه را زیرپا گذاشته و شکنجه‌های وحشیانه‌ای را علیه اسرای فلسطینی به کار می‌برد.
وی افزود: این سیاست پوسیده‌ای است که رژیم صهیونیستی از زمان جنگ با ملت فلسطین علیه اسرای قهرمان فلسطینی به کار می‌برد؛ تا جایی که تا کنون 70 اسیر فلسطینی در اثر شکنجه در زندان‌های این رژیم به شهادت رسیده‌اند.
القانوع خواستار حرکت فوری جامعه بین‌الملل برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی و محاکمه فرماندهان این رژیم شد.
مؤسسه غیردولتی «حمایت از اسرا و حقوق بشر» در فلسطین، روز جمعه تصاویری از شکنجه‌های صهیونیست‌ها علیه یک فلسطینی بازداشت شده در مرکز تحقیقات اسرائیل منتشر کرد. در این تصاویر آثاری از کبودی‌ها و تورم بسیار در نقاط مختلف بدن این اسیر فلسطینی اهل رام‌الله نشان داده شده بود.
بر اساس آمارهای رسمی که از سوی هیئت امور اسرای فلسطینی وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین منتشر شده است، حدود 5 هزار فلسطینی هم اکنون در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند و با انواع شکنجه‌ها روبرو می‌شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران