اسرائیل خطیب مسجد الاقصی را تبعید کرد اسرائیل خطیب مسجد الاقصی را تبعید کرد اسرائیل خطیب مسجد الاقصی را تبعید کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسرائیل خطیب مسجد الاقصی را تبعید کرد اسرائیل خطیب مسجد الاقصی را تبعید کرد اسرائیل خطیب مسجد الاقصی را تبعید کرد اسرائیل خطیب مسجد الاقصی را تبعید کرد اسرائیل خطیب مسجد الاقصی را تبعید کرد

اسرائیل خطیب مسجد الاقصی را تبعید کرد

مقامات رژیم صهیونیستی خطیب مسجدالاقصی را به اتهام تحریک افکار عمومی، به مدت یک هفته از این مسجد شریف تبعید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی فلسطین، به اتهام تحریک افکار عمومی، از سوی مقامات رژیم صهیونیستی به مدت یک هفته از مسجد الاقصی تبعید شد.

صبری به فرد بازپرسی که این اتهام را به وی ابلاغ کرد، گفت: من از سال 1973 میلادی یعنی به مدت 47 سال است که خطبه می خوانم و به قرآن کریم و سنت پیامبر(ص) پایبندم. من بخشی از مسجد الاقصی هستم و از این مسجد کناره گیری نخواهم کرد. من فرزند مسجد الاقصی هستم و این اتهامی که به من وارد شده، باطل است؛ کسانی که مردم را تحریک می کنند همان یهودیان افراطی هستند که به مسجد الاقصی یورش می آورند.

بازپرس اسرائیلی دستور ممنوعیت یک هفته ای ورود شیخ عکرمه صبری به مسجد الاقصی را به وی ابلاغ و اعلام کرد که در تاریخ 25 ژانویه (5 بهمن ماه) برای انجام تحقیقات بیشتر، مجدداً وی را احضار خواهد کرد و این امکان وجود دارد که صبری به مدت بیشتری از مسجد الاقصی تبعید شود.

شیخ صبری در این باره توضیح داد که مقامات رژیم صهیونیستی تاکنون در زمان های مختلف، بارها وی را مورد بازجویی قرار داده و بیش از 10 بار او را از مسجد الاقصی تبعید کرده اند.

مقامات رژیم صهیونیستی این بار شیخ صبری را به اتهام تحریک افکار عمومی طی ایراد خطبه های نماز جمعه و اعلام خطر به شهروندان فلسطینی، تبعید کرده اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران