همایش «حج و زیارت، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مردمی» برگزار شد همایش «حج و زیارت، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مردمی» برگزار شد همایش «حج و زیارت، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مردمی» برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش «حج و زیارت، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مردمی» برگزار شد همایش «حج و زیارت، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مردمی» برگزار شد همایش «حج و زیارت، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مردمی» برگزار شد همایش «حج و زیارت، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مردمی» برگزار شد همایش «حج و زیارت، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مردمی» برگزار شد

همایش «حج و زیارت، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مردمی» برگزار شد

همایش معنوی «حج و زیارت، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مردمی» با حضور مسئولان، روحانیون و کارگزاران حج و زیارت امروز 27 دیماه در سرایان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خراسان‌جنوبی، «محمدعلی مهدی‌نژاد»، فرماندار سرايان در اين همايش معنوی با اشاره به نعمت انقلاب اسلامی لزوم شكرگزاری خداوند را به خاطر وجود چنين نعمت بزرگی يادآورشد و گفت: امروزه به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها كشوری كه حج را به معنای واقعی برگزار می‌كند ايران اسلامی است .

مهدی نژاد حج را يكی از اركان اصلی اسلام برشمرد و ضمن تشكر از برگزاركنندگان اين همايش معنوی خواستار برگزاری همايش «زائرين عمره مفرده» درشهرستان شد.

وی به مشكلات زائرين شهرستان در اعزام به حج اشاره كرد و راه‌اندازی شعبه‌ ارزی، تخصيص سهميه تشويقی حج و ايجاد بستر فرهنگی در زمينه حج و جلوگيری از سفرهای غيرقانونی به عتبات عاليات را ازجمله موارد مورد نياز برای اين سفرهای معنوی برشمرد.

همچنين «رمضانی»، مدير همايش حج و زيارت نيز با ابراز قدردانی از تلاش مديريت حج و زيارت در برگزاری اين همايش معنوی خواستار بسترسازی برای حضور روحانيون و مداحان شهرستان در كاروان‌های زيارتی شد.

گفتنی؛ در پايان مقرر شد باجه دريافت ارز از سوی مسئولان بانك صادرات استان از اسفند ماه در سرايان ايجاد شود.


| شناسه مطلب: 9902







نظرات کاربران