مقاومت و پایداری رمز موفقیت جبهه اسلام مقابل دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مقاومت و پایداری رمز موفقیت و پیروزی جبهه اسلام مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان است و این سرمایه ارزشمند باید روز به روز تقویت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از اراک ، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز دوشنبه (30 دی ماه) در کلاس درس اخلاق بانوان دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی، افزود: جهان اسلام باید در راستای تقویت جبهه مقاومت، افزایش یکپارچگی را در دستور کار قرار دهد و از نفاق و دوگانگی پرهیز شود.


وی ادامه داد: در صورتی که وحدت کلمه، اعتماد، مقاومت و پایداری ملت ایران و جهان اسلام آسیب ببیند، دشمنان روزنه نفوذ می‌یابند و همه باید در این خصوص حساس و هوشیار باشند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: دولت و پارلمان کشور عراق به خروج نیروهای نظامی آمریکا از این کشور رای قاطعانه داده‌ اما آمریکایی‌ها حاضر به ترک عراق نیستند و جهان اسلام باید در این خصوص تصمیم قاطعانه‌ای را  اتخاذ کرده و کشور عراق و منطقه را از وجود آمریکایی‌ها پاک کند.


آیت‌الله دری ‌نجف‌آبادی اظهار داشت: ایران از ظرفیت‌های مختلف خدادادی، فکری، صنعتی و کشاورزی برخوردار است و باید با  استفاده بهینه از این ظرفیت‌های ارزشمند، کشور را در مسیر توسعه قرار گیرد.


وی با تاکید براینکه تمام ظرفیت‌های فکری و اعتباری کشور باید در مسیر کارآفرینی و اقتصاد متکی به دانش هزینه شود، اظهار داشت: اسراف و تجمل‌گرایی  از مهمترین عوامل توسعه نیافتگی هر کشور و ملتی است و باید با گسترش فرهنگ قناعت و ساده‌زیستی و پرهیز از تجمل زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را فراهم کرد.


آیت‌الله دری نجف‌آبادی شهادت سردار سلیمانی را عامل تقویت وحدت کلمه ملت ایران عنوان کرد و گفت: راه این شهید سرافراز باید در تمامی لایه‌های مختلف جامعه نهادینه شود.


وی در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری اکراینی نیز گفت: مردم و مسوولان ایران داغدار به شهادت رسیدن مسافران این هواپیما هستند اما نباید عظمت و اقتدار ملت ایران که در تشییع جنازه سردار سلیمانی به منصه ظهور گذاشته شد تحت‌الشعاع این حادثه قرار گیرد.


 


| شناسه مطلب: 99024




وحدت کلمه مقاومت



مطالب مرتبط

نظرات کاربران