سه موکب استان مرکزی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان دایر شد سه موکب استان مرکزی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان دایر شد سه موکب استان مرکزی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان دایر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سه موکب استان مرکزی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان دایر شد سه موکب استان مرکزی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان دایر شد سه موکب استان مرکزی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان دایر شد سه موکب استان مرکزی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان دایر شد سه موکب استان مرکزی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان دایر شد

سه موکب استان مرکزی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان دایر شد

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: سه موکب این استان با هدف خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده، در بخش جلگه شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان دایر شد و کار خدمت رسانی به هموطنان در ۲۸ روستای این منطقه را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: سه موکب این استان با هدف خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده، در بخش جلگه شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان دایر شد و کار خدمت رسانی به هموطنان در ۲۸ روستای این منطقه را برعهده گرفت.


خلیل نجفی افزود: حدود ۴۰ نفر نیروی متخصص و کارآزموده در گروههای استان مرکزی حضور دارند و دیگر موکب‌های این استان نیز  پشتیبانی مالی نیروهای اعزامی را بر عهده گرفته‌اند.


وی بیان کرد: موکب‌های استان مرکزی علاوه بر توزیع غذا، پتو، پوشاک و دیگر اقلام اساسی بین سیل‌زدگان، در عملیات عمرانی از قبیل ساخت سیل‌بند نیز مشارکت می‌کنند.


نجفی اظهار داشت: چندین دستگاه ماشین‌آلات سنگین و یک دستگاه لودر نیز با موکب‌های استان مرکزی به مناطق سیل‌زده بلوچستان اعزام شده که در عملیات عمرانی به کار گرفته می‌شوند.


وی اضافه کرد: اقلام اساسی و کمک‌های مردمی استان مرکزی همه روزه در ۲ دستگاه کامیون بارگیری و به استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.


گفتنی است بارندگی و سیل ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان موجب تخریب و وارد شدن خسارت بر منازل، ابنیه، زیرساخت ها، مزارع و باغات مردم شد.


| شناسه مطلب: 99038







نظرات کاربران