مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت پیگیری و اجرایی می‌شود   مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت پیگیری و اجرایی می‌شود   مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت پیگیری و اجرایی می‌شود   بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت پیگیری و اجرایی می‌شود   مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت پیگیری و اجرایی می‌شود   مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت پیگیری و اجرایی می‌شود   مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت پیگیری و اجرایی می‌شود   مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت پیگیری و اجرایی می‌شود  

مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت پیگیری و اجرایی می‌شود  

مسئولان حج و زیارت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، محورهای بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران حج و زیارت را بررسی و بر پیگیری و اجرایی شدن این مطالبات تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با اشاره به دیدار اخیر خادمان ضیوف الرحمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: معظم له در این دیدار چهارده موضوع را بیان فرمودند که باید در خصوص مطالبات ایشان در حوزه حج و زیارت برنامه‌ریزی‌ و تحول لازم صورت گیرد تا در آینده شاهد رضایت بیشتر ایشان در این خصوص باشیم.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: باید هر یک از موضوعات مطرح شده در جلسات کارشناسی در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری بحث و بررسی شود و متناسب با آن تصمیم گیری صورت گیرد .


سرپرست حجاج ایرانی با تاکید بر لزوم انجام کار مطالعاتی و راهبردی در حوزه حج و زیارت، تصریح کرد: مسائل راهبردی و مطالعاتی بسیار مهم است، از این رو کانون اندیشه مطالعات راهبردی را در راستای فعال کردن هیئت‌های اندیشه‌ورزی در بعثه مقام معظم رهبری راه‌اندازی کردیم تا نقاط ضعف‌ و عیوب را بررسی و متناسب با افق آینده کار مطالعاتی انجام بگیرد.


در ادامه این جلسه آقای علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت با ابراز خرسندی از دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: مطالبات رهبر انقلاب، مسئولیت ما را بسیار سنگین‌تر کرد و امیدواریم از رهنمودهای ایشان در مباحث اجرایی و فرهنگی بیشتر بهره بگیریم.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب سلامی در حوزه های اجرایی و فرهنگی سخنان بسیار مهمی بیان فرمودند که لازم است برای تحقق رهنمودهای ایشان گام‌های موثری برداریم.


رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما حجت است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این مطالبات در حوزه حج و زیارت اجرایی شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران