معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه: طرح افق از سال آینده در تمامی بقاع متبرکه کشور به مرحله اجرا در می آید معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه: طرح افق از سال آینده در تمامی بقاع متبرکه کشور به مرحله اجرا در می آید معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه: طرح افق از سال آینده در تمامی بقاع متبرکه کشور به مرحله اجرا در می آید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه: طرح افق از سال آینده در تمامی بقاع متبرکه کشور به مرحله اجرا در می آید معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه: طرح افق از سال آینده در تمامی بقاع متبرکه کشور به مرحله اجرا در می آید معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه: طرح افق از سال آینده در تمامی بقاع متبرکه کشور به مرحله اجرا در می آید معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه: طرح افق از سال آینده در تمامی بقاع متبرکه کشور به مرحله اجرا در می آید معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه: طرح افق از سال آینده در تمامی بقاع متبرکه کشور به مرحله اجرا در می آید

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه: طرح افق از سال آینده در تمامی بقاع متبرکه کشور به مرحله اجرا در می آید

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این که رویکرد بقاع متبرکه رسیدگی به امور اجتماعی مردم است، گفت: طرح افق از سال آینده در تمامی بقاع متبرکه کشور به مرحله اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه شنبهشب (5 بهمن ماه) در مراسم افتتاح اولین همایش خادمین بقاع متبرکه ۱۳ استان کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت گفت: حرمت میهمان باید حفظ شود و به او احترام گذاشت. میهمان را باید تکریم کرد و رفتار شما به گونه‌ای باشد که شأن امامزاده در پیش میهمان حفظ شود.


وی افزود: خیلی ها به امامزاده می آیند و ممکن است برخی از مسائل را رعایت نکنند، با مهربانی با آن ها برخورد کنید و تذکر دهید. چون میهمان امام زاده هستند، مردم خادم امامزاده را که می بینند احساس می کنند او نماینده امام زاده است.


حجت الاسلام عادل خاطرنشان کرد: برای اولین بار در سال ۹۷ دوره آموزشی خدام امامزادگان در سطح ملی به تصویب رسید، که جای آن در سازمان اوقاف و امور خیریه خالی بود. با موافقتی که ریاست سازمان اوقاف داشتند، قرار شد دوره های آموزشی خدام امامزادگان را در مشهد برگزار کنیم. حضور در جوار حضرت رضا(ع) باعث برکت در کارها می شود.


وی یادآور شد: برای امسال پیش بینی شده که در مجموع ۹۰۰ نفر از خادمین آموزش بینند، از این جهت کمال بهره برداری لازم را برده و قدر آن را بدانید.


حجت الاسلام عادل خاطرنشان کرد: خدمتگزاری خودتان را در نهایت خلوص به کار برید و در این راه کم نگذارید که طرف حساب شما هیئت امنا نیست. امامزادگان برکار شما نظارت می کنند.




نظرات کاربران