دیدار رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با رئیس پژوهشکده حج و زیارت دیدار رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با رئیس پژوهشکده حج و زیارت دیدار رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با رئیس پژوهشکده حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با رئیس پژوهشکده حج و زیارت دیدار رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با رئیس پژوهشکده حج و زیارت دیدار رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با رئیس پژوهشکده حج و زیارت دیدار رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با رئیس پژوهشکده حج و زیارت دیدار رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با رئیس پژوهشکده حج و زیارت

دیدار رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با رئیس پژوهشکده حج و زیارت

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با دکتر علی اکبر ضیائی، رئیس پژوهشکده حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این جلسه که حجت الاسلام والمسلمین اخویان و دکتر قدوسی زاده نیز حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین مطهری پور از فعالیت های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به ویژه در حوزه تهیه و تدوین بسته های فرهنگی ـ آموزشی و تبیین مجموعه فعالیت های آموزشی– پژوهشی ستاد در سالهای گذشته گزارشی ارائه کرد.


وی با اشاره به عناوین کتابها،‌ نشریات و نرم افزارهای تولیده شده در راستای ارتقاء سطح معرفت و آگاهی زائرین دانشگاهی اظهار داشت: در این زمینه فعالیت های بسیار خوبی انجام شده است که با توجه به نیاز مخاطبان، لزوم به روزرسانی مطالب و تولید محتواهای جدید متناسب با ذائقه و نیاز زائرین دانشگاهی ضروری است.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همچنین به بیان سیاست های جدید این ستاد در حوزه فرهنگی- آموزشی پرداخت و خواستار همکاری بیشتر ستاد با پژوهشکده حج و زیارت شد.


در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین اخویان با اشاره به فرصت کم نظیر عمره دانشجویی در رشد و ارتقاء معنوی دانشجویان، به فعالیت های مؤثر ستاد در زمان برگزاری عمره  دانشجویی پرداخت و گفت: بیشترین آثار تولید شده در ستاد، به موضوعات مرتبط با عمره اختصاص دارد و باید به تدوین و انتشار آثار در زمینه عتبات نیز اهتمام ویژه ای داشته باشیم.


دکتر ضیایی، رئیس پژوهشکده حج و زیارت نیز با اظهار خرسندی از فعالیت های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و توجه ویژه به قشر فرهیخته و اثرگذار جامعه، فعالیت های پژوهشکده حج و زیارت را تشریح کرد.


وی با اشاره به چاپ بیش از ۱۴۰۰ عنوان کتاب در این پژوهشکده اظهار کرد: دانشنامه عتبات نیز توسط محققان پژوهشکده در حال تدوین است.


رئیس پژوهشکده حج و زیارت ضمن معرفی واحدهای مختلف این پژوهشکده، به واحد رسانه و فضای مجازی به ویژه ویکی نویسی حج و زیارت اشاره کرده و خواستار همکاری زائرین دانشگاهی در این خصوص شد.


وی همچنین آمادگی پژوهشکده حج و زیارت را برای همکاری با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در همه زمینه ها اعلام کرد و گفت: امیدواریم به زودی فعالیت دو مجموعه در قالب تفاهم نامه همکاری آغاز شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران