خطیب مسجدالاقصی بازجویی شد   خطیب مسجدالاقصی بازجویی شد   خطیب مسجدالاقصی بازجویی شد   بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خطیب مسجدالاقصی بازجویی شد   خطیب مسجدالاقصی بازجویی شد   خطیب مسجدالاقصی بازجویی شد   خطیب مسجدالاقصی بازجویی شد   خطیب مسجدالاقصی بازجویی شد  

خطیب مسجدالاقصی بازجویی شد  

شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی، به مرکز نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس غربی فراخوانده و بازجویی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «الجزیره» اعلام کرد، شیخ عکرمه صبری، روز یکشنبه (6 بهمن ماه) با حضور در مرکز نظامی المسکوبیه در قدس غربی مورد بازجویی قرار گرفت و مخالفت خود را با اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد.
خطیب مسجدالاقصی ضمن رد حکم جدید این رژیم علیه وی، سیاست ممنوعیت ورود به مسجدالاقصی را ظالمانه و غیرقانونی خواند و گفت: در سراسر جهان چنین چیزی وجود ندارد که مردم را از رفتن به عبادتگاه‌ها منع کنند.


شیخ عکرمه صبری به دلیل نقض دستور رژیم صهیونیستی مبنی بر منع ورود به مسجدالاقصی و اقامه نماز جمعه در این مسجد شریف به مرکز پلیس این رژیم احضار شده بود.


نظامیان رژیم صهیونیستی، روز شنبه، ۵ دی‌ماه به همین بهانه، حکم ممنوعیت ۴ ماهه برای ورود به مسجدالاقصی را به شیخ صبری اعلام کردند.
در اعتراض به این حکم، ده‌ها نفر از فلسطینیان شهر قدس، در مقابل منزل شیخ صبری تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن شعار‌هایی در حمایت از خطیب مسجدالاقصی نوشته شده بود، همبستگی خود را با وی ابراز کردند.
در همین راستا، وزارت خارجه فلسطین، دور کردن مبلغان و خطیبان از مسجدالاقصی را اقدامی خطرناک دانست و آن را بخشی از اعمال فشار بر نمازگزاران مسلمان توصیف و حکم تبعید ۴ ماهه شیخ عکرمه صبری از مسجد الاقصی را محکوم کرد.
این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی شیخ صبری را از مسجدالاقصی تبعید می‌کند و در طول سال‌های گذشته چندین بار این اتفاق رخ داده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران