تظاهرات مردم فلسطین در مبارزه با معامله قرن تظاهرات مردم فلسطین در مبارزه با معامله قرن تظاهرات مردم فلسطین در مبارزه با معامله قرن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تظاهرات مردم فلسطین در مبارزه با معامله قرن تظاهرات مردم فلسطین در مبارزه با معامله قرن تظاهرات مردم فلسطین در مبارزه با معامله قرن تظاهرات مردم فلسطین در مبارزه با معامله قرن تظاهرات مردم فلسطین در مبارزه با معامله قرن

تظاهرات مردم فلسطین در مبارزه با معامله قرن

هزاران نفر از مردم فلسطین ساکن نوار غزه با تجمع مقابل دفتر هماهنگ کننده سازمان ملل در روند صلح (UNSCO) طرح معامله قرن دونالد ترامپ را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پرس تی وی، هزاران نفر از مردم فلسطین ساکن نوار غزه با تجمع مقابل دفتر هماهنگ کننده سازمان ملل در روند صلح (UNSCO) طرح معامله قرن دونالد ترامپ را محکوم کردند.


نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو و رقیب انتخاباتی وی بنی گانتس روز یکشنبه برای رونمایی از طرح معامله قرن توسط دونالد ترامپ به واشنگتن پرواز کردند. جزئیات این معامله به طور رسمی اعلام نشده است ولی شواهد حاکی از این است که رژیم صهیونیستی طبق این طرح حاکم دائمی بیت المقدس و کرانه باختری خواهد شد.


مردم فلسطین با شعارهای ضد آمریکایی پرچم این کشور و رژیم صهیونیستی و همچنین عروسک‌هایی از ترامپ را به آتش کشیدند. آنها همچنین خواستار مقاومت مسلحانه برای مقابله با طرح به اصطلاح معامله قرن شدند.


جنبش جهاد اسلامی حماس خواستار موضع یکپارچه فلسطین برای مقابله با توطئه های اسرائیل و آمریکا علیه مردم فلسطین شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران