بکارگیری خودروهای برقی برای جابجائی زائران در کربلا بکارگیری خودروهای برقی برای جابجائی زائران در کربلا بکارگیری خودروهای برقی برای جابجائی زائران در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بکارگیری خودروهای برقی برای جابجائی زائران در کربلا بکارگیری خودروهای برقی برای جابجائی زائران در کربلا بکارگیری خودروهای برقی برای جابجائی زائران در کربلا بکارگیری خودروهای برقی برای جابجائی زائران در کربلا بکارگیری خودروهای برقی برای جابجائی زائران در کربلا

بکارگیری خودروهای برقی برای جابجائی زائران در کربلا

آستان مقدس عباسی با هدف ارائه خدمات بهتر به زائران حرم امام حسین و ابوالفضل العباس (علیهم السلام) خودروهای برقی را برای جابجائی زائران بکار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، استفاده از خودروهای برقی برای انتقال زائران ناتوان و یا مسن از بازرسی های ورودی مرکز شهرکربلا تا نزدیکترین مکان به آستانهای مقدس حرم امام حسین و قمر بنی هاشم، از خدماتی است که زیر نظر بخش خدمات آستان مقدس عباسی ارائه می شود.


این خودروها با گنجایش سیزده، هفت و پنج نفر زائران را در مسیرهای باب القبله حرم حضرت عباس (علیه السلام) به سمت خیابان جمهوری، خیابان العلقمی به سمت ایست و بازرسی خیابان میثم تمار و ایست بازرسی القمر به سمت آستان مقدس حسینی جابجا می کنند.


برپایه این گزارش، در زیارتهایی که زائران میلیونی در کربلا حضور دارند این خدمات از ایست و بازرسی القمر به سمت باب بغداد و از ایست و بازرسی الحوراء (علیها السلام) به سمت باب بغداد نیز ارائه می شود.


بکارگیری این خودروها فقط به جابجایی زائران محدود نمی شود و در زیارتهای میلیونی با توجه به حضور چشمگیر زائران و ازدحام جمعیت درخیابانها از این خودروها برای جابجایی بیماران و آبرسانی به زائران نیز استفاده می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران