برگزاری سومین همایش آموزشی روحانیون و مداحان علاقمند به اعزام عتبات در مشهد برگزاری سومین همایش آموزشی روحانیون و مداحان علاقمند به اعزام عتبات در مشهد برگزاری سومین همایش آموزشی روحانیون و مداحان علاقمند به اعزام عتبات در مشهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری سومین همایش آموزشی روحانیون و مداحان علاقمند به اعزام عتبات در مشهد برگزاری سومین همایش آموزشی روحانیون و مداحان علاقمند به اعزام عتبات در مشهد برگزاری سومین همایش آموزشی روحانیون و مداحان علاقمند به اعزام عتبات در مشهد برگزاری سومین همایش آموزشی روحانیون و مداحان علاقمند به اعزام عتبات در مشهد برگزاری سومین همایش آموزشی روحانیون و مداحان علاقمند به اعزام عتبات در مشهد

برگزاری سومین همایش آموزشی روحانیون و مداحان علاقمند به اعزام عتبات در مشهد

سومین همایش آموزشی روحانیون و مداحان علاقمند اعزام به عتبات عالیات به همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درخراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد، دراین همایش حجت الاسلام والمسلمین رجایی خراسانی از روحانیون با سابقه در حج و عتبات، درمورد اخلاق در سفر به تفصیل سخن گفت و آراستگى به فضایل اخلاقى و حُسن معاشرت با دیگران را از آموزه‌هاى دین مبین اسلام عنوان کرد.


در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اسلامی فر احکام مورد نیاز زائران در سفر عتبات عالیات را بیان کرد و سپس حجت الاسلام دافعی ضمن تشریح وظایف روحانیون در این سفر معنوی، در مورد نحوه تعامل بازائران توصیه هایی  ارائه کرد.


برپایه این گزارش در این همایش همچنین آقای فیاضی از افراد مطلع درامور سیاسی به تبیین شرایط سیاسی فعلی عراق و سوریه پرداخت و اظهارداشت و معامله قرن را توطئه بزرگی توصیف  کرد که ترامپ به عنوان رشوه انتخاباتی و استیضاحی به صهیونیستها داده است.


گفتنی است در این دوره که طبق روال همه ساله در بهمن ماه برگزار می شود موضوعات مهمی مانند اخلاق درسفر، اوضاع سیاسی عراق، احکام سفر عتبات و  وظایف روحانیون در این سفر معنوی به صورت کارگاهی به شرکت کنندگان ارائه می شود. 


شرکت کنندگان در این دوره قرار است در اسفند ماه در آزمون شرکت کنند و افرادی که پذیرفته شوند در اولویت اعزام به سفر عتبات قرار گرفته و همراه با کاروانها اعزام و در خدمت زائران خواهند بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران