«قطره‌ای از باران منا» منتشر شد «قطره‌ای از باران منا» منتشر شد «قطره‌ای از باران منا» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«قطره‌ای از باران منا» منتشر شد «قطره‌ای از باران منا» منتشر شد «قطره‌ای از باران منا» منتشر شد «قطره‌ای از باران منا» منتشر شد «قطره‌ای از باران منا» منتشر شد

«قطره‌ای از باران منا» منتشر شد

انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «قطره‌ای از باران منا» که اثرات وضعی حج را در برداشت‌ها و رفتارهای فردی و اجتماعی حج‌گزاران نشان می‌دهد، منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این اثر به نویسندگی «محمود ابراهیمی» در 5 فصل نگاشته شده است.


این کتاب بیان تجربه‌های فردی از دریافت‌های معنوی، اجتماعی و سیاسی سفر عقلانی_شهودی حج به قلمی روان، ساده و ارتباطی عاشقانه با معبود است.


شیوه طرح مباحث کتاب ابتدا با بیان حس درونی نگارنده از سفر معنوی حج آغاز می‌شود و سپس به سوالاتی مانند: حج چیست؟ فلسفه وجودی حج ، تبلور معرفتی «لا اله الا الله» در اجتماع چیست؟ و در حج دنبال چه زاد و توشه‌ای باشیم؟ پاسخ می‌دهد.


در این اثر داستان‌هایی کوتاه از حج هم آمده است و در ادامه نویسنده به بیان گزارش مطالعات پزشکی حج در جهت تعیین معیارهای استقامت جسمی زائران و نتایج حاصل سفر حج در ذهن و روح زائر و تحول درونی او می‌پردازد.


کتاب «قطره‌ای از باران منا» توسط به‌نشر در قطع رقعی و شمارگان هزار نسخه به زیور چاپ آراسته و راهی کتابفروشی‌های این انتشارات در مشهد و سراسر کشور شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران