نشریه زمزم در اختیار دانشجویان عمره گزار قرار می گیرد نشریه زمزم در اختیار دانشجویان عمره گزار قرار می گیرد نشریه زمزم در اختیار دانشجویان عمره گزار قرار می گیرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشریه زمزم در اختیار دانشجویان عمره گزار قرار می گیرد نشریه زمزم در اختیار دانشجویان عمره گزار قرار می گیرد نشریه زمزم در اختیار دانشجویان عمره گزار قرار می گیرد نشریه زمزم در اختیار دانشجویان عمره گزار قرار می گیرد نشریه زمزم در اختیار دانشجویان عمره گزار قرار می گیرد

نشریه زمزم در اختیار دانشجویان عمره گزار قرار می گیرد

حجت الاسلام والمسلمین پورامینی سردبیر نشریه زمزم گفت: نشریه زمزم امسال نیز همچون سال های گذشته در اختیار دانشجویان معتمر قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین پورامینی سردبیر نشریه زمزم گفت:ارسال نشریه زمزم برای معتمرین سال های پیش جهت  تجدید خاطره و ارتباط با زائرین دانشجو و زنده نگاهداشتن حالات معنوی سفر عمره است.
وی تصریح کرد:فضای اصلی نشریه مختص به انتشار آثار ادبی دانشجویان در قالب سفرنامه،خاطره،دل نوشته و عکس می باشد.تلاش کردیم شبهاتی که دانشجو ممکن است در حین سفر با آن درگیر شود پاسخ داده شود و همچنین در راستای تحکیم باورهای اعتقادی جوان شیعی قدم برداشته ایم.
پور امینی گفت: سعی کرده ایم با معرفی اماکن زیارتی،فلسفه عمره، آموزش احکام و هم چنین چاپ خاطرات و سفرنامه های دانشجویان فضای معنوی سفر را برای زائرین سال جدید ترسیم کنیم.
وی در زمینه ارتباط دانشجویان پس از سفر با نشریه زمزم گفت:بعد از سفر عمره 2 شماره به شکل رایگان برای زائرین ارسال می شود و پس از آن متقاضیان باید با پرداخت حق اشتراک عضو نشریه زمزم شوند. قبل از تعطیلی عمره دختران بیشتر نامه ها از سوی ایشان به دفتر نشریه می رسید و از زمانی که از اعزام دانشجویان دختر به عمره محروم شدیم؛ نامه هایی که از سوی آنها می رسید به طبع کاهش یافته است ولی هنوز زائرین دختر سال های گذشته مشترک نشریه زمزم هستند.
سردبیر نشریه زمزم گفت:زمزم از آثار ارسالی دانشجویان با موضوع عمره دانشگاهیان در قالب های مختلف ادبی چون سفرنامه،خاطره،دل نوشته،شعر،داستان کوتاه و بلند و عکس در خود نشریه و همین طور سایت ستاد استفاده نموده و آثار برتر ادبی در قالب کتاب چاپ و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.هم چنین از بهترین ها ضمن منتشر شدن اثر، تقدیر هم خواهد شد.


| شناسه مطلب: 9913







نظرات کاربران