زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد

زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل در خمین گفت: جمهوری اسلامی ایران در چهل و یکمین فجر انقلاب با قوت و قدرت در مسیر پیروی از آرمان‌های امام(رض) و رهبری ایستاده است.

آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز شنبه (12 بهمن ماه) در آیین نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام امت در خمین افزود: ترور و شهادت شهید سلیمانی و یارانش عزم مردم  ایران اسلامی را مستحکم‌تر کرد.


وی تصریح کرد: دستاوردهای نظام و انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست و امروز همه باید پاسدار آرمان های نظام و امام راحل باشند.


امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن توطئه ترامپ و رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اظهار داشت: معامله قرن توطئه‌ای بزرگ برای مقابله با اتحاد اسلام و قرآن است.


استاندار مرکزی نیز در این آیین گفت: امام خمینی (ره) با مجاهدت و رهبری مدبرانه خود مسیر انقلاب را به سمت و سوی حمایت از مظلومان هدایت کردند.
سید «علی آقازاده» با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی‌ و شهدای گلگون کفن انقلاب افزود: زنان و مردان انقلابی ایران امروز ادامه دهنده راه امام(ره) و مکتب شهیدان هستند و ملت ایران اجازه نخواهد داد راه و مسیر انقلاب به بیراهه رود.
وی گفت: مردم غیرتمند انقلابی ایران با قدرت از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند و به لطف و مدد مردم و راهبری رهبر معظم انقلاب، این انقلاب به دست صاحب اصلی خود حضرت ولی عصر (عج) می‌رسد.
امام جمعه خمین هم در ادامه این آیین گفت: امام راحل در ۱۲ بهمن ۵۷ نور دیگری بر تاریخ ایران تابانید.
حجت الاسلام سید «علی حسینی‌پور» افزود: در بهار چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای کشور به دست آمده است‌.
وی تصریح کرد: ملت ایران با قوت و قدرت از نظام و انقلاب دفاع خواهد کرد.
بر پایه این گزارش، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین نیز نواخته شد.


| شناسه مطلب: 99130







نظرات کاربران