عرضه اندرویدی کتاب حج آیت‌الله شبیری زنجانی

نرم‌افزار اندرویدی مجموعه آثار آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی شامل آثاری همچون رسالۀ توضیح المسائل و استفتائات و مناسک حج و عمره و کتاب حج، تولید و به‌صورت رایگان عرضه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، به همت کارشناسان و محققان مرکز نور، نرم‌افزار اندرویدی مجموعه آثار حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی  تولید و به‌ صورت رایگان عرضه شد.


بر اساس این گزارش، متن ۱۸ عنوان از آثار مرجع عالی‌قدر، آیت‌الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی، به زبان فارسی و عربی در موضوعاتی چون: اصول فقه، فقه جعفری، رجال و درایه، مشتمل بر متن دروس خارج فقه و اصول معظم‌له (ویرایش ابتدایی) در زمینه: اجاره، نکاح، مضاربه، صوم، خمس، حج، بیع، اعتکاف، برائت و استصحاب، چندین مقاله و تعلیقه از ایشان، مانند: قاموس الرجال و صاحب آن، پرونده کلینی و کافی، لزوم ارزیابی سندی احادیث کافی، اعتبار سندی زیارت عاشورا، محتوای علمی این نرم‌افزار را تشکیل می‌دهند.


فتاوای ایشان در قالب رسالۀ توضیح المسائل، استفتائات و مناسک حج و عمره، کتاب حج (۲۱ جلد)، دروس خارج نکاح (۹ جلد = ۱۰۲۱ جلسه)، دروس خارج صوم (۵ جلد = ۵۴۸ جلسه)، محاضرات اصول الفقه، التعلیقات الرجالیة (۱۱ جلد)، جرعه‌ای از دریا و آشنای حق، از جمله آثاری است که در نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی در اختیار کاربران قرار گرفته است.


دراین نرم‌افزار اندرویدی، جستجو در متن و فهرست کتب، دسترسی به تاریخچه جستجو، پیمایش در متن از طریق فهرست عناوین و صفحه، دسترسی آسان به پاورقی‌ها، حاشیه‌نویسی، رنگی کردن متن، علامت‌گذاری، اشتراک‌گذاری متن، تنظیم نمایش اعراب، تنظیم نحوه حرکت بین صفحات، تنظیم فونت و فاصله خطوط، تنظیم حالت مطالعه در شب، تنظیم نور صفحه، فهرست کتب براساس موضوع، نویسنده و دلخواه کاربر، نمایش فهرست بصورت خلاصه، لیستی و یا جدولی، مرتب‌سازی فهرست براساس عنوان و زمان مطالعه و ... از جمله امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار گرفته است و با دریافت رایگان و نصب بر روی موبایل یا تبلت خود می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.




نظرات کاربران