آیین تکریم و معارفه معاون امور بین‌الملل بعثه رهبری برگزار شد آیین تکریم و معارفه معاون امور بین‌الملل بعثه رهبری برگزار شد آیین تکریم و معارفه معاون امور بین‌الملل بعثه رهبری برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیین تکریم و معارفه معاون امور بین‌الملل بعثه رهبری برگزار شد آیین تکریم و معارفه معاون امور بین‌الملل بعثه رهبری برگزار شد آیین تکریم و معارفه معاون امور بین‌الملل بعثه رهبری برگزار شد آیین تکریم و معارفه معاون امور بین‌الملل بعثه رهبری برگزار شد آیین تکریم و معارفه معاون امور بین‌الملل بعثه رهبری برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاون امور بین‌الملل بعثه رهبری برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاون امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این مراسم از خدمات و تلاش‌های آقای دکتر سیدمحمد حسینی در دوران مسئولیت معاونت امور بین‌الملل بعثه تکریم و حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد مظلومی به عنوان معاون جدید این مجموعه معرفی شد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این مراسم، تلاش مستمر، پویایی، خلاقیت، تدبیر و به‌روزبودن در برنامه‌ها را از جمله شاخصه‌های موفقیت‌ آقای دکتر سیدمحمد حسینی معاون سابق بعثه مقام معظم رهبری برشمرد.


وی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین مظلومی به عنوان معاون جدید امور بین‌الملل بعثه تصریح کرد: معاون جدید اموربین‌الملل بعثه دارای شاخصه‌های بسیار مناسب این حوزه است و با توجه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خادمان ضیوف‌الرحمان در خصوص حوزه بین‌الملل امیدواریم شاهد تحقق این مطالبات باشیم.


دکتر سید محمد حسینی معاون سابق اموربین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری نیز در این مراسم گفت: خدا را سپاسگزارم که در بخشی از دوران فعالیتم توفیق داشتم تا با امور حجاج و زائران مرتبط باشم. امروز بعثه مقام معظم رهبری پیش قراول ارتباط با جهان اسلام و کشورهای پیرامونی است و ان شاءالله با لطف و عنایت خداوند و ائمه اطهار شاهد تحولات بسیار خوبی در این معاونت باشیم.


همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد مظلومی در این مراسم اظهار داشت: توفیق بسیار بزرگی است که در حوزه بین الملل خدمت کنم  و از حسن ظن نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت برای انتخاب بنده به عنوان معاون بعثه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم دراین مسئولیت به وظایف خود عمل کنم.


سرپرست حجاج ایرانی درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین مظلومی فریضه حج را موهبت بزرگ خداوند برمومنان توصیف و تاکید کرده است: ابعاد مختلف حج مرزها را کنار زده و مسلمانان را در صفی متحد و با کلامی واحد به سوی هدفی معنوی با ظرفیت جمعی و بین‌المللی قرار می‌دهد.


در متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین مظلومی  همچنین آمده است: حضرتعالی را که دارای دانش، تعهد و شایستگی‌های مدیریتی و تجربه خدمت در بعثه مقام معظم رهبری هستید به سمت معاون امور بین‌الملل منصوب می‌نمایم. امید است با بکارگیری همه توان و بهره‌گیری از نیروهای متدین، خلاق و فرهیختگان حوزه و دانشگاه و نیز همکاران محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در جهت اهداف مورد نظر و انجام وظایف محوله موفق و کوشا باشید.


برپایه این گزارش، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تکریم از آقای دکتر سیدمحمد حسینی، طی حکمی وی را به عنوان مشاور خود در حوزه بین‌الملل منصوب کرد.


در متن این حکم با بیان اینکه حج دارای ابعاد الهی، سیاسی، اجتماعی با رویکردهای خودسازی اخلاقی در ساحت‌های فردی، ملی و بین‌المللی می‌باشد، آمده است: نظر به مسئولیت جدید حضرتعالی در مجموعه وزارت خارجه، ضمن سپاس از تلاش‌ها در امور بین‌الملل بعثه و با توجه به شایستگی‌های فراوان و سوابق ارزشمند در این حوزه بدینوسیله جنابعالی را به سمت مشاورخویش در امور بین‌الملل منصوب می‌نمایم. امید است با بکارگیری همه توان و بهره‌گیری از عرصه‌های مختلف بین‌الملل ضمن همکاری مستمر با اینجانب و معاونت بین‌الملل بعثه در تحقق اندیشه و رهنمودهای امام راحل (قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که مهم‌ترین وظایف این جایگاه است، کوشا و موفق باشید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران