تمجید برخی از کشورهای عربی از موضع ترامپ در معامله قرن! تمجید برخی از کشورهای عربی از موضع ترامپ در معامله قرن! تمجید برخی از کشورهای عربی از موضع ترامپ در معامله قرن! بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تمجید برخی از کشورهای عربی از موضع ترامپ در معامله قرن! تمجید برخی از کشورهای عربی از موضع ترامپ در معامله قرن! تمجید برخی از کشورهای عربی از موضع ترامپ در معامله قرن! تمجید برخی از کشورهای عربی از موضع ترامپ در معامله قرن! تمجید برخی از کشورهای عربی از موضع ترامپ در معامله قرن!

تمجید برخی از کشورهای عربی از موضع ترامپ در معامله قرن!

درحالی که طرح آمریکایی _ صهیونیستی معامله قرن با محکومیت گسترده محافل مختلف بین‌الملل به‌ویژه احزاب اسلامی روبه رو شده است، هیئت دولت عربستان از آنچه «تلاش‌های آمریکا برای طرح صلح فراگیر» در خاورمیانه خوانده‌ است، تمجید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، عربی ۲۱ نوشت: هیئت دولت عربستان با اشاره به معامله قرن، از آنچه تلاش آمریکا برای طراحی یک برنامه جامع صلح در منطقه خواند، قدردانی کرد.


در این جلسه، دولت عربستان حمایت خود را از تلاش‌ها برای رسیدن به راه‌حلی عادلانه در موضوع فلسطین اعلام کرد.


این در حالی است که اعلام طرح معامله قرن از سوی ترامپ، واکنش‌های منفی گسترده‌ای در جهان اسلام و در محافل جهانی در پی داشت.


در این طرح، تشکیل یک دولت فلسطینی بدون برخورداری از حق حاکمیت و بدون ارتش پیش‌بینی شده است. بنابراین طرح، کشور فلسطینی هیچگونه مرزی با خارج نخواهد داشت و هیچ فرودگاه و بندری نیز نخواهد داشت؛ در این طرح، بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تعریف شده است.


| شناسه مطلب: 99162




عربستان معامله قر



نظرات کاربران