حفظ و پاسداری از انقلاب، ادامه راه امام خمینی (ره) است حفظ و پاسداری از انقلاب، ادامه راه امام خمینی (ره) است حفظ و پاسداری از انقلاب، ادامه راه امام خمینی (ره) است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حفظ و پاسداری از انقلاب، ادامه راه امام خمینی (ره) است حفظ و پاسداری از انقلاب، ادامه راه امام خمینی (ره) است حفظ و پاسداری از انقلاب، ادامه راه امام خمینی (ره) است حفظ و پاسداری از انقلاب، ادامه راه امام خمینی (ره) است حفظ و پاسداری از انقلاب، ادامه راه امام خمینی (ره) است

حفظ و پاسداری از انقلاب، ادامه راه امام خمینی (ره) است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در حرم مطهر امام خمینی (ره) تصریح کرد: انقلاب اسلامی، یادگار امام امت است و برای پاسداری از آن باید ادامه دهنده راه امام باشیم و انقلاب را حفظ کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت که  امروز در مراسم تجدید میثاق مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مرقد مطهر امام خمینی(ره)  گفت: امروز هویت جامعه اسلامی ما مدیون فعالیت‌ها، تلاش ها و فداکاری‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی است.


وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حق بزرگی برگردن همه مردم ایران دارند. همه ما باید حق امام راحل عظیم الشان را ادا کنیم و تنها راه ادای دین، پیروی از راه آن امام بزرگوار است.


حجت‌الاسلام والمسلمین نواب، دوران زندگی امام خمینی (ره) را به چند بخش تقسیم کرد و یادآور شد: زندگی آن رهبر عظیم الشان به تحصیل در شهر قم و مبارزاتشان در این شهر، مبارزاتشان در عراق و دوران حاکمیت اسلامی و نتیجه بخش بودن آن تقسیم می‌شود.


وی تصریح کرد: امام راحل در تمام مراحل زندگی و دوران مبارزه به رضایت پروردگار متعال توجه داشتند و همین ویژگی سبب شد تا انقلاب به نتیجه برسد و امروز 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: رفتار و اخلاق رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای همگان الگو است، ایشان به حقوق الهی، اجتماعی و بین‌المللی اعتقاد داشتند و به آن عمل می‌کردند، امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی با همان ویژگی‌ها و رفتار امام راحل، راه ایشان را ادامه می دهند.


وی امام شناسی را بسیار مهم دانست و ادامه داد: برای شناخت امام خمینی (ره)، بهترین راه شنیدن اوصاف امام و شرح اندیشه‌های جاودانه ایشان از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.


سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه همان ارتباط عاطفی که بین پیامبر رحمت با حضرت علی (ع) وجود داشت، بین حضرت امام و مقام معظم رهبری هم برقرار بود، گفت: حضرت امام از رهبری به عنوان خورشید انقلاب یاد کردند و رهبری هم در تمامی بیانات شان از امام یاد کرده و ایشان را با عنوان امام راحل عظیم الشأن، امام بزرگوار و تعابیرمشابه یاد می‌کنند.


وی خاطر نشان کرد: یادگار امام، انقلاب اسلامی است و پاسداری از انقلاب امروز بعهده ماست و برای پاسداری از آن باید ادامه دهنده راه امام باشیم و انقلاب را حفظ کنیم.




نظرات کاربران