آغاز ثبت‌نام اینترنتی از زائران عتبات عالیات

ثبت‌نام اینترنتی زائران برای اعزام به عتبات عالیات آغاز شد.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس گفت: ثبت‌نام اینترنتی زائران این استان برای اعزام به عتبات عالیات در عراق برای روزهای ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز شد و تا ۲۵ بهمن ماه ادامه دارد.


زینلی افزود: متقاضیان می‌توانند در فرصت زمانی مشخص شده از طریق سامانه پیش ثبت نام به نشانی www.atabat.haj.ir و یا با مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.


به گفته وی، زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی از طریق سایت پیش ثبت‌نام اطلاع رسانی خواهد شد.


مدیر حج و زیارت فارس اظهارداشت: افرادی که مبادرت به ثبت‌نام گروهی ۳۵ نفری کنند در صورتی که تعدادی از آن‌ها منصرف و یا از گروه خارج شوند و تعداد گروه کمتر از ۲۵ نفر باشد، حذف و در قرعه‌کشی شرکت داده نخواهند شد.


زینلی با تاکید بر اینکه در استان ۱۴۵ دفتر زیارتی مجاز فعالیت دارد، توصیه کرد: افرادی که قصد تشرف به سفر عتبات عالیات در عراق را دارند به کاروان‌های مجاز مراجعه و ثبت نام کنند.


وی تاکید کرد: افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند بایستی گذرنامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار تا تاریخ تشرف و صفحه خالی در گذرنامه برای صدور روادید را داشته باشند.


حرم ائمه اطهار(علیهم الاسلام) درشهرهای نجف، کربلا، سامرا و کاظمین عراق در طول سال به مناسبت‌های مختلف شاهد حضور خیل عظیم مشتاقان  زیارت است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران