سالانه بیش از صد میلیون نفر زائر در بقاع متبرکه حضور می‏یابند سالانه بیش از صد میلیون نفر زائر در بقاع متبرکه حضور می‏یابند سالانه بیش از صد میلیون نفر زائر در بقاع متبرکه حضور می‏یابند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سالانه بیش از صد میلیون نفر زائر در بقاع متبرکه حضور می‏یابند سالانه بیش از صد میلیون نفر زائر در بقاع متبرکه حضور می‏یابند سالانه بیش از صد میلیون نفر زائر در بقاع متبرکه حضور می‏یابند سالانه بیش از صد میلیون نفر زائر در بقاع متبرکه حضور می‏یابند سالانه بیش از صد میلیون نفر زائر در بقاع متبرکه حضور می‏یابند

سالانه بیش از صد میلیون نفر زائر در بقاع متبرکه حضور می‏یابند

در مدت 15 روز تعطیلات عید نوروز سال گذشته بیش از 35 میلیون نفر در بقاع متبرکه و امام زادگان حضور یافته‌اند

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ "حجت الاسلام و المسلمين محمدي"، نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه با اعلام اینکه بر اساس آمار، در مدت پانزده روز تعطيلات عيد نوروز سال گذشته بيش از 35 ميليون نفر در بقاع متبركه و امام زادگان حضور يافته‌اند، گفت: در طول سال بيش از صد ميليون نفر زائر در اين اماكن مقدسه حضور مي‌يابند که جا دارد براي معرفي آنها توجه بيش از گذشته داشته باشيم.

وي با ارزيابي از آسيب‌ها و چالش‌هاي پيش روي وقف گفت: اين موضوع كمتر انجام شده است كه به آسيب‌ها و چالش‌هاي پيش روي وقف پرداخته شود. به عنوان مثال يكي از مشكلات ما در بحث وقف موقوفه خواري است. بايد ببينيم چقدر به اين موضوع از طرف رسانه‌ها پرداخته شده است.

محمدی افزود: با توجه به اين‌كه موقوفه خواري حرام است آيا به عنوان امر به معروف و نهي از منكر، واجب نيست به اين بحث بپردازيم و به عنوان سوژه در كار رسانه‌اي و خبري خود مورد توجه قرار دهيم اما متاسفانه خيلي راحت از كنار اين قضيه مي‌گذريم.


| شناسه مطلب: 9919







نظرات کاربران