دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن

دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حماسه آفرینی در 22 بهمن

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال را همچون سال‌های گذشته مهم و در ابعاد مختلف بسیار مؤثر دانست و تاکید کرد: بدون تردید دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی نگاهی خاص به این همایش با عظمت دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در آستانه یوم الله 22 بهمن مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای، آحاد ملت را به حضور گسترده، حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی سالگرد انقلاب دعوت کرد.


متن این بیانیه که در اختیار رسانه ها قرار گرفته بدین شرح است: 


بسم الله الرحمن الرحیم


«ولَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَی بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ (سوره ابراهیم/۵)


و به راستی ما موسی را با آیات و معجزه‌های خود فرستادیم (و دستور دادیم) که قوم خود را از تاریکی‌ها به سوی نور خارج کن و ایام الله را به آنان یاد آوری کن که بی گمان در این یادآوری عبرت‌هایی برای هر انسان پر صبر و پر سپاس خواهد بود».


«درود بر ایام الله و بر ملت‏ شریف و ارزشمند ایران،‌ درود بر بیست و دوم بهمن و بر آفرینندگان آن، بیست و دوم بهمن باید سرمشق ما باشد. امام خمینی قدس‌سره‌الشریف»


بیست و دوم بهمن سرآغاز پیروزی ملت مؤمن و غیور اسلامی بر مستبدین و مستکبرینی است که با تسلیم و خودباختگی در برابر قدرت‌های زورگو، منابع ملی و منافع ملت را به تاراج و عزت و بزرگی آنان را به حراج گذاشته بودند و جهانخوران مغرور نیز از این وادادگی و سرسپردگی خاندان فاسد و چپاولگر پهلوی، هر ظلم و ستمی را بر این مردم و خاک و بوم، روا داشتند و آثاری ننگین و تاریخی را از خود بجای گذاشتند.


انقلاب اسلامی شکوهمند ملت شریف ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و حضور و حمایت ملت بزرگ ایران، بساط ظلم و ستم را برچید و نظام مقدس اسلامی ایران را پایه‌گزاری نمود و این معجزه الهی تحقق پیدا نکرد مگر با وحدت و همت ملت بزرگ ایران و ایثار و شهادت در سایه تبعیت از رهبری و ولایت مطلقه فقیه که راه روشن و امیدبخشِ رسیدن به کرامت انسان‌ها و عظمت کشور را رهنمون ساخت.


امروز که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب به سر می‌بریم، پایه‌های انقلاب محکم تر از همیشه و گام‌های مردم در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، استوارتر از گذشته گردیده و جهانیان‌، تأثیر شگرف انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را با تمام وجود درک کرده اند از این‌رو خدعه‌گران و ستم‌کاران به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بیش از چهل سال است که با انواع تهدیدها و تحریم‌ها، نظام و ملت عزیز ایران را در میادین مختلف مورد هجوم خود قرار داده‌اند که نشان از واهمه و هراس آن‌ها از صدور انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف دارد.


اقتدار ملی، تحول دانش و فن‌آوری، رشد شاخص‌های اجتماعی، پیشرفت معنوی و اخلاقی و گام نهادن در اقتصاد پویای مقاومتی، گسترش روزافزون جبهه‌ی پرافتخار مقاومت و ده‌ها مورد دیگر، از نشانه‌های عزم جدی ملت و مسئولین متعهد به انقلاب جهت رسیدن به قله‌های افتخار و افق‌های نورانی ترسیم شده توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی می‌باشد که به فضل و عنایت پروردگار متعال، رسیدن به آن مقصود اعلاء در دسترس ملت مجاهد و مقاوم ایران، قرار گرفته است.


ملت شریف ایران! راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه امسال همچون سال‌های گذشته مهم و در ابعاد مختلف بسیار مؤثر است و بدون تردید دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی نگاهی خاص به این همایش باعظمت دارند، که بطور حتم دوستان را امیدوار و دشمنان را مأیوس و ناامید می‌کند. راهپیمایی شکوهمند بیست‌ و دوم بهمن نماد وفاداری، پایداری و پایبندی به ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب است بویژه امسال که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و آماده شدن جهت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و از طرفی رونمایی جنایت پیشه‌گان آمریکا و صهیونیست در رونمایی از معامله خیانت‌بار قرن، قرار گرفته‌ایم، از این‌رو گام‌های استوار در این راهپیمایی، معنا و پیامی خاص برای همگان در اقصی نقاط جهان خواهد داشت.


مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم! ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه مبارک فجر و تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس انقلاب و عهد مجدد با رهبر کبیر و شهدای انقلاب‌ اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و تجدید بیعت با ولی‌امر مسلمین امام خامنه‌ای، همگام و همدل با ملت صبّار و شکور ایران در راهپیمایی بیست و دوم بهمن شرکت و همه‌گان را به حضور در این رخداد بزرگ‌دعوت و مسئولین محترم را در قدرشناسی و خدمت هرچه بیشتر و بهتر به ملت عزیزمان، سفارش اکید می‌نماید.


والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
۱۳۹۸/۱۱/۱۹




نظرات کاربران