آیت الله طبرسی دعوت حق را لیبک گفت

آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران پس از تحمل مدت‌ها رنج بیماری ، روز شنبه در بیمارستان ساسان تهران درگذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بیت مرحوم آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران اعلام کرد که پیکر این عالم ربانی روز چهارشنبه (23 بهمن ماه) در مرکز استان مازندران تشییع می‌شود.


محمد جونیان مسئول اطلاع رسانی دفتر آیت الله طبرسی روز شنبه اظهار داشت: بر اساس تصمیم بیت آیت الله طبرسی، پیکر ایشان ابتدا روز دوشنبه 21 بهمن به شهرستان قم برده شده و در آنجا تشییع می شود و سپس به مازندران انتقال می یابد.


وی افزود: مراسم تشییع پیکر نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران و یار دیرین امام و انقلاب در این استان روز چهارشنبه در شهر ساری محل سکونت و شهری که 30 سال امامت جمعه آنجا را بر عهده داشت ، تشییع خواهد شد.


جونیان گفت که تشییع پیکر آیت الله طبرسی ساعت 10 صبح در شهر ساری برگزار و پیکرشان در آرامگاه ملامجدالدین این شهر به خاک سپرده می شود.


مسئول اطلاع رسانی دفتر آیت الله طبرسی گفت : اقامه نماز بر پیکر آیت الله طبرسی توسط آیت الله العظمی جوادی آملی برگزار می شود. 




نظرات کاربران