دری‌نجف‌آبادی: معنویت و تقوا گفتمان اصلی انقلاب اسلامی است دری‌نجف‌آبادی: معنویت و تقوا گفتمان اصلی انقلاب اسلامی است دری‌نجف‌آبادی: معنویت و تقوا گفتمان اصلی انقلاب اسلامی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دری‌نجف‌آبادی: معنویت و تقوا گفتمان اصلی انقلاب اسلامی است دری‌نجف‌آبادی: معنویت و تقوا گفتمان اصلی انقلاب اسلامی است دری‌نجف‌آبادی: معنویت و تقوا گفتمان اصلی انقلاب اسلامی است دری‌نجف‌آبادی: معنویت و تقوا گفتمان اصلی انقلاب اسلامی است دری‌نجف‌آبادی: معنویت و تقوا گفتمان اصلی انقلاب اسلامی است

دری‌نجف‌آبادی: معنویت و تقوا گفتمان اصلی انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: معنویت و تقوا که برگرفته از آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و سیره اهل بیت(ع) است، گفتمان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» امروز یکشنبه (20 بهمن ماه) در همایش شعر و ادبیات مقاومت در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از حوزه علمیه و اندیشه‌های اخلاقی و معنوی امام راحل در سال ۱۳۴۲ شکل گرفت و آحاد جامعه باید برای تقویت این مهم بیش از پیش تلاش کنند.


وی ادامه داد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ مقدس عاشورا، اربعین و غدیر بر جامعه ایران اسلامی حاکم شده و صیانت از این فرهنگ بااصالت و مقدس بر همگان واجب است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی روح عدالت‌خواهی، دادگستری، آزادگی، کرامت انسانی و مبارزه با طاغوت و صهیونیزم را در کشور ایران دمید و ملت نیز با استقبال از این ارکان ارزشمند از بنیانگذار انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی کردند تا امروز ندای اقتدار و عزت ایران در تمام جهان طنین انداز شود.


آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این انقلاب دریغ نکردند اما به دلیل پشتیبانی مردمی و روح معنویت و تقوا در ساختار نظام اسلامی، تاکنون تمامی توطئه‌های دشمنان نقش برآب شده است. 


وی شعر و هنر را بهترین زبان برای انتقال آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه دانست و گفت: هنرمندان و شاعران با خلق آثار فاخر و ارزشمند خود در حوزه ادبیات آیینی، آرمان های انقلاب اسلامی را به بهترین شکل ممکن در جامعه نهادینه کنند.


امام جمعه اراک افزود: هنرمندان به خصوص شاعران در قبال صیانت از آرمان های والا و ارزشمند اسلام و انقلاب و ترویج سیره اهل بیت (ع) و علمای معاصر ایران اسلامی رسالت سنگینی دارند.


گفتنی است بیش از ۶ هزار و ۴۵۰ برنامه فرهنگی، عمرانی، ورزشی و اجتماعی در دهه مبارک فجر در استان مرکزی برگزار شد.


| شناسه مطلب: 99192




انقلاب اسلامی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران