دیدار مسئولان حج وزیارت استان کرمان با مادران شهیدان محمد آبادی و میر کمالی دیدار مسئولان حج وزیارت استان کرمان با مادران شهیدان محمد آبادی و میر کمالی دیدار مسئولان حج وزیارت استان کرمان با مادران شهیدان محمد آبادی و میر کمالی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئولان حج وزیارت استان کرمان با مادران شهیدان محمد آبادی و میر کمالی دیدار مسئولان حج وزیارت استان کرمان با مادران شهیدان محمد آبادی و میر کمالی دیدار مسئولان حج وزیارت استان کرمان با مادران شهیدان محمد آبادی و میر کمالی دیدار مسئولان حج وزیارت استان کرمان با مادران شهیدان محمد آبادی و میر کمالی دیدار مسئولان حج وزیارت استان کرمان با مادران شهیدان محمد آبادی و میر کمالی

دیدار مسئولان حج وزیارت استان کرمان با مادران شهیدان محمد آبادی و میر کمالی

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیر حج وزیارت استان کرمان با مادران شهیدان محمدآبادی ومیرکمالی دیدار کردند.

در نهمین روز از ایام الله دهه فجر و بمناسبت سالروز وفات حضرت ام‌ البنین (س) و تکریم از مادران و همسران شهدا، حجت الاسلام و المسلمین حسین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیر حج وزیارت استان کرمان با مادران شهیدان اصغر، محمد علی و محمود محمد آبادی و مجتبی و مصطفی میرکمالی دیدار کردند.


در این دیدار مادر بزرگوار سه شهید کرمانی با ذکر خاطره ای از سردار دلها شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی که هر سال با این خانواده دیدار می کرد، گفت: سالی که به حج تمتع مشرف شدم، در چادرهای منا نشسته بودم که خانمی مرا صدا کرد و گفت فردی درب چادر با شما کار دارد، تعجب زده به درب چادر رفتم و دیدم حاج قاسم است. ایشان بعد از سلام و احوال پرسی از من سوال کرد مادر جمرات رفتی، گفتم نه، سوال کرد گوسفند را ذبح کردی، گفتم نه، ایشان گفت من خودم می روم جای شما سنگ می زنم و کارهای قربانی ات را انجام می دهم. بعد از ساعتی بازگشت و گفت آماده شوید تا به مسجدالحرام برویم تا اعمال را انجام دهید. دور مسجد الحرام حاج قاسم به من گفت لباس مرا بگیر تا خدای نکرده گم نشوی و اینگونه 7 دور با حاج قاسم طواف کعبه را انجام دادم.


این مادر 82 ساله، تمام ثروتش را 3 فرزندی  عنوان کرد که در راه اسلام شهید شدند.


در دیدار با خانواده شهیدان میرکمالی نیز مادر بزرگوار این شهیدان به ذکر خاطراتی از فرزندان خود پرداخت و  گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواند و گفت: در شهادت مظلومانه سردار دلها ملت ایران به سوگ نشست.


در پایان این دیدار صمیمانه، با اهدای لوح تقدیر از مادران بزرگوار شهیدان محمد آبادی و میر کمالی تجلیل شد.


| شناسه مطلب: 99193




حج و زیارت کرمان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران