ویژه برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن اعلام شد ویژه برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن اعلام شد ویژه برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ویژه برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن اعلام شد ویژه برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن اعلام شد ویژه برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن اعلام شد ویژه برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن اعلام شد ویژه برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن اعلام شد

ویژه برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن اعلام شد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویژه برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نصرالله لطفی در گفتگو با اصحاب رسانه در مورد ویژه برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن گفت: در شب شامگاه بیست و یکم بهمن به یاد تکبیرهای بهمن 57 نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ تکبیر ساعت 21 در آسمان میهن اسلامی طنین انداز می شود. این مراسم از گلبانگ و مأذنه های تمام مساجد و پایگاه های بسیج از طریق شبکه های صدا و سیما پخش می شود و همزمان با آن 22 نقطه شهر تهران و 400 شهر کشور نورباران می شوند.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه های یوم الله بیست و دوم بهمن در چهار هزار روستای کشور و هزار نقطه کشوری گفت: این مراسم از ساعت 9 صبح آغاز می شود و مردم به سمت میدان آزادی حرکت می کنند. امسال راهپیمایان با تمثال حاج قاسم سلیمانی در مراسم حاضر می شوند و شاهد حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم هستیم.


وی با بیان اینکه بیست و دوم بهمن به عنوان روز ملی جمهوری اسلامی در خارج از کشور نیز شناخته شده است، گفت: بر همین اساس تمامی سفارتخانه ها و کنسولگری ها در 63 کشور میزبان ایرانیان و دلدادگان انقلاب اسلامی هستند.


لطفی اظهار کرد: بیش از شش هزار خبرنگار و عکاس مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن را پوشش می دهند که از این تعداد 300 خبرنگار خارجی و ۲۸۰۰ خبرنگار داخلی در تهران و بیش از سه هزار خبرنگار و عکاس در تمامی استان ها به انعکاس این مراسم باشکوه می پردازند.


وی گفت: 320 گروه خبری از شبکه های برون مرزی و استانی کشور مسیرهای راهپیمایی بیست و دوم بهمن را پوشش خبری می دهند. امسال قریب به 100 شبکه و رسانه خارجی و بسیاری از شبکه های رادیویی و تلویزیونی کشور آمادگی ارائه گزارش در مسیر راهپیمایی دارند.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از استقرار 15 کیلومتر سیستم صوتی در مسیرهای راهپیمایی و میدان آزادی خبر داد و گفت: امسال بیش از 750 بلندگو آماده سازی شده و 50 واحد صوت سیار با بهره گیری از 350 دستگاه بلندگو در مسیرهای دوازده گانه راهپیمایی تهران مستقر هستند.


وی ادامه داد: 1400 غرفه فرهنگی، هنری، خبری، امدادی و رفاهی توسط تشکل های مردمی و سازمان ها و نهادها در مسیر راهپیمایی مستقر هستند و بیش از 20 هزار غرفه در هزار نقطه کشوری در نظر گرفته شده است.


وی اظهار کرد: حدود 90 چادر جمعیت هلال احمر به عنوان ایستگاه سلامت و استراحت سالمندان به ارایه خدمات پزشکی می پردازند.


وی از سرویس دهی رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی، مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی و بخش هایی از شرکت تاکسیرانی از ساعت شش صبح خبر داد و گفت: در ادامه مراسم یوم الله 22 بهمن شاهد استقرار گروه سرود رزم نواز اجرای سرودهای انقلابی در مسیر راهپیمایی هستیم.


وی گفت: تمامی مساجد و نمازخانه ادارات و مدارس در طول مسیر راهپیمایی آمادگی برپایی خیمه های نماز را دارند. همچنین 200 هنرمند جوان عکاس ویژه مردمی به ثبت افتخارات و بالندگی های مردم در نظام جمهوری اسلامی می پردازند.


وی از اجرای برنامه همسرایی 600 هزار نفری دانش آموزان بسیجی در روز بیست و دوم بهمن خبر داد و گفت: مراسم رسمی یوم الله 22 بهمن از 10 صبح با تلاوت آیات قرآن کریم و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور کشورمان است.


وی گفت: پرواز بادکنک ها از برج آزادی، سقوط چتربازان نیروهای مسلح، اجرای دو سرود توسط گروه سرود دانش آموزی، گلباران مردم توسط بالگردهای ارتش و نیروهای مسلح از جمله برنامه های این روز در میدان آزادی است.




نظرات کاربران