اتحاد گروه‌های فلسطینی در نه گفتن به معامله قرن اتحاد گروه‌های فلسطینی در نه گفتن به معامله قرن اتحاد گروه‌های فلسطینی در نه گفتن به معامله قرن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اتحاد گروه‌های فلسطینی در نه گفتن به معامله قرن اتحاد گروه‌های فلسطینی در نه گفتن به معامله قرن اتحاد گروه‌های فلسطینی در نه گفتن به معامله قرن اتحاد گروه‌های فلسطینی در نه گفتن به معامله قرن اتحاد گروه‌های فلسطینی در نه گفتن به معامله قرن

اتحاد گروه‌های فلسطینی در نه گفتن به معامله قرن

جنبش مقاومت فلسطین ، حماس، با ستایش از اقدامات فلسطینیان کرانه باختری در مخالفت با معامله قرن، خواستار تشکیل جبهه متحد در برابر این طرح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پرس تی وی، جنبش مقاومت فلسطین ، حماس ، اقدامات فلسطینیان کرانه باختری در مخالفت با معامله قرن را ستود و خواستار تشکیل جبهه متحد در برابر این طرح شد.


فوزی برهوم در سخنان روز یکشنبه گفت: ما واقعاً امروز به هموطنانمان در کرانه باختری و بیت المقدس تبریک می گوییم.


سخنگوی حماس افزود: ما از آنها می خواهیم تا با استفاده از همه ی راههای ممکن در هر شکل ، تلاش های مقاومت مردمی خود را تشدید کنند.


وی همچنین گفت که تشکیل یک جبهه متحد و مبارزه با معامله قرن به خواست همه فلسطینی ها تبدیل شده است.


هفته گذشته ، ترامپ از طرح ننگین موسوم به معامله قرن پرده برداشت و  بیت المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد.


این اقدام خشم و تظاهرات فلسطینی های ساکن کرانه باختری و نوار غزه را به همراه داشته است. به نظر می رسد همه گروه های فلسطینی در برابر این طرح متحده شده باشند.


در اوایل این هفته، رژیم اسرائیل اعلام کرد که در حال اعزام نیروی نظامی اضافی به کرانه باختری است. اسرائیل همچنین در هفته گذشته چندین حمله علیه غزه را آغاز کرده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران