برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در سراسر کشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در سراسر کشور برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در سراسر کشور

برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی در سراسر کشور

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای مردم ایران هیچ روزی به عظمت و بزرگی 22 بهمن نیست، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پاسخ قوی به کاخ سفید و ستمگران دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز همچون چهار دهه گذشته با حضور گسترده و باشکوه مردم در همه استان‌های کشور برگزارشد.


مردم انقلابی و پرشور در این راهپیمایی درمحکومیت آمریکا و رژیم اسراییل شعار دادند وبار دیگر با آرمانهای انقلاب تجدید پیمان کردند. راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، در آستانه ورود نظام جمهوری اسلامی به ۴۱ سالگی، بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند.


مسئولان و شخصیت های برجسته کشوری و لشکری نیز همراه با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی  چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش حضوریافتند.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در مسیر راهپیمایی باشکوه مردم تهران در جمع خبرنگاران، با قدردانی از حضور میلیونی مردم در این مراسم در سراسر کشور، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ قوی در برابر کاخ سفید و ستمگران و ندای آزادی ملت بزرگ ایران است.


حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی گفت: برای مردم ایران هیچ روزی به عظمت و بزرگی 22 بهمن نیست و اجتماع مردم ایران در سراسر کشور، پرشورتر از هر سال دیگر، نشانگر آن است که مردم برای آزادی و استقلال خود اهمیت زیادی قایل هستند.


رئیس جمهور تصریح کرد: امسال بخاطر آنکه آمریکا با اعمال فشار اقتصادی، شهادت سردار بزرگ کشورمان و پایمال کردن حقوق فلسطینی‌ها جنایت بزرگی را علیه ملت ایران مرتکب شده است، حضور باشکوه مردم پاسخ قوی در برابر آن محسوب می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران