حضور نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

حضور نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی همگام با سایر اقشار و مردم انقلابی تهران در راهپیمایی چهل‌ویکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین  سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی صبح امروز راهپیمایی خود را از تقاطع خیابان آزادی و خیابان رودکی آغاز کرد.


سرپرست حجاج ایرانی که به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده سابق ولی فقیه در امورحج وزیارت و چند تن از مدیران، مسئولان و کارکنان حوزه حج وزیارت همگام با مردم به سمت میدان آزادی درحرکت بود در طول مسیر راهپیمایی با تعدادی از خبرنگاران رسانه‌ها هم گفت‌وگو کرد.


حجت الاسلام والمسلمین نواب درپاسخ به سوال خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در مسیر راهپیمایی تاکید کرد: مردم؛ انقلاب اسلامی را متعلق به خود دانسته و قدر انقلاب خود را می دانند.


وی به ایثار و فداکاری اقشار مردم در حفظ و دفاع از ارزشهای انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه همیشه تاریخ اسلام در مقابل کفر ایستاده  است، اظهار داشت: امروز آمریکای خود برتربین که راه فرعون را می رود و اندیشه های خود را برتر می داند در مقابل ایران اسلامی ایستاده است ولی دشمن ما مانند فرعون جز شکست راهی ندارد و مردم پیرو اسلام و خط امام(ره) و مقام معظم رهبری  مصمم و یکپارچه در مقابل دشمن ایستاده اند.


سرپرست حجاج ایرانی در ادامه نقش جوانان را در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم های معصومین (علیهم السلام) تعیین کننده دانست و گفت: امروزجوانان ایران اسلامی با الهام از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم در عرصه علم وفناوری نقش آفرین و تاثیرگذار هستند و به الگوی جوانان جهان اسلام و جهان بشریت تبدیل شده اند.


نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت همچنین لزوم توجه مسئولان به فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان را یادآور شد و با گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی که همان مکتب اسلام است یک آئینه تمام نما برای جوانان است.


وی تاکید کرد: درسایه شور، شعف، فداکاری و ایثارجوانان شاهد عزت، عظمت و پیشرفت نظام و کشور هستیم.


وی تصریح کرد: اگر نام سردار سلیمانی در جهان می درخشد و در دورترین نقاط تمام قامت در مقابل نام او سر تعظیم فرود می آورند بخاطر این است که این شهید بزرگوار همانند مالک اشتر بی ادعا خدمت می کرد و به زبان نمی آورد. سردار سلیمانی اینگونه بود و جوانان امروز این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار داده اند و خداوند نیز نام او را بر تارک بلند قرار خواهد داد. 




نظرات کاربران