مردم برای دفاع از انقلاب در 22 بهمن شرکت می‌کنند مردم برای دفاع از انقلاب در 22 بهمن شرکت می‌کنند مردم برای دفاع از انقلاب در 22 بهمن شرکت می‌کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مردم برای دفاع از انقلاب در 22 بهمن شرکت می‌کنند مردم برای دفاع از انقلاب در 22 بهمن شرکت می‌کنند مردم برای دفاع از انقلاب در 22 بهمن شرکت می‌کنند مردم برای دفاع از انقلاب در 22 بهمن شرکت می‌کنند مردم برای دفاع از انقلاب در 22 بهمن شرکت می‌کنند

مردم برای دفاع از انقلاب در 22 بهمن شرکت می‌کنند

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، حضور مردم در مناسبت‌های دینی و مذهبی را بسیار موثر خواند و گفت: مردم ایران با تمام توان برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های والای اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین رکن‌الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، امروز در مراسم تواصی به حق که با حضور کارکنان و کارمندان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، حضور مردم در مناسبت‌های دینی و مذهبی را بسیار موثر خواند و گفت: مردم ایران با تمام توان برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های والای اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده است، تصریح کرد: امروز با نگاهی به گذشته در خواهیم یافت که چه موفقیت‌های بزرگی برای میهن اسلامی ما رقم زده شده است و برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی در چهل سال دوم با قدرت و قوت بیشتر در صحنه‌های مختلف حضور خواهیم داشت.
معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته همواره با توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف به دنبال تفرقه‌افکنی و مانع تراشی برای پیشرفت نظام و انقلاب بودند، اما خوشبختانه مردم در دفاع از نظام هرگز کوتاه نیامده و نخواهند آمد.
وی به تاریخچه ورود اسلام به اسپانیای امروز و اندلس قدیم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر چهره این سرزمین به طور کامل دگرگون شده و مسلمانان با قدرت تمام و ایمانی تزلزل ناپذیر در این کشور ماندند و با ایجاد تغییراتی شگرف و گسترده، بنای فرهنگ و تمدنی پر شکوه و خیره کننده را پی ریزی کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رکن‌الدینی خاطرنشان کرد: اندلس در سال های پایانی قرن اول هجری فتح و به یک سرزمین اسلامی تبدیل شد و پس از هشتصد سال از دست مسلمانان خارج گشت، به گونه ای که اکنون تنها چند درصد جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می دهند. این ظهور و غروب اسلامی در یک کشور اروپایی در بردارنده درس ها و عبرت های فراوانی برای مسلمانان امروز به ویژه برای مردم مسلمان و انقلابی ایران است. 
وی با اشاره به آیه «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» تصریح کرد: بدون تردید عبرت گیری از قصه اندلس اسلامی می تواند از تکرار غصه های تاریخ اسلامی جلوگیری کند. بنابراین روایت قصه و غصه اندلس اسلامی برای بهره گیری از درس‌ها و عبرت‌های آن یکی از ضروریات امروز جامعه انقلابی ایران است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران