کتابخانه تخصصی پایگاه حج به روز رسانی شد کتابخانه تخصصی پایگاه حج به روز رسانی شد کتابخانه تخصصی پایگاه حج به روز رسانی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کتابخانه تخصصی پایگاه حج به روز رسانی شد کتابخانه تخصصی پایگاه حج به روز رسانی شد کتابخانه تخصصی پایگاه حج به روز رسانی شد کتابخانه تخصصی پایگاه حج به روز رسانی شد کتابخانه تخصصی پایگاه حج به روز رسانی شد

کتابخانه تخصصی پایگاه حج به روز رسانی شد

پایگاه اطلاع رسانی«حج» بخش کتابخانه خود را با کتاب ها و مقاله های تخصصی در زمینه حج و سایر موارد دینی به روز رسانی کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی«حج» در بخش کتابخانه به معرفی کتاب های تخصصی در زمینه حج پرداخته است. در صفحه اصلی سایت فهرست جدیدی از کتاب ها، مقالات و نشریات منتشر شده است.


کاربران در این بخش می توانند کتاب های بسیاری را در زمینه حج و سایر موضوعات دینی مشاهده کنند.


در کتابخانه تخصصی حج موضوعات نشریه زائر، اسرار و معارف حج، حج در ادب فارسی، اماکن و آثار اسلامی، پاسخ به شبهات، عتبات عالیات و سوریه، از نگاهی دیگر، ادعیه و حدیث، مسائل اجتماعی حج، فقه و مناسک حج، خاطرات، تاریخ و رجال، توصیه ها و تجربه ها، فصلنامه میقات حج، گزارش ها و گفت وگوها و پیامبر اعظم ارائه شده است.


در این بخش امکانات دیگری مانند جستجو در عنوان و جستجو در متن برای کاربران در نظر گرفته شده است. همچنین امکان رفتن به صفحات قبل و بعد کتابخانه نیز وجود دارد. تعداد کل کتاب های این کتابخانه 1256عدد است که در 63 صفحه گنجانده شده و نام نویسنده اثر در کنار عنوان کتاب و نشریه آمده است.


علاقه مندان می توانند با کلیک کردن روی عنوان کتاب یا نشریه، فهرست و محتویات آن را به طور کامل مطالعه کنند.


عدالت صحابه، گزیده راهنمای حقیقت، فرهنگ زیارت، تاریخ مکه از آغاز تا پایان دولت شرفای مکه، حج نوشته، اخلاق نبوی، آشنایی با سیره اخلاقی پیامبر اعظم، دل باختگان نور، پاسخ به شبهات در شبهای پیشاور از عناوین کتاب های موجود در صفحه اصلی این پایگاه اینترنتی است.


او و دیگر هیچ، جرعه های رسالت، ملکوت اخلاق، پیام های ماندگار 1، آزموده های 8، دوازده گفتار درباره دوازدهمین حجت خدا حضرت مهدی، معبد ایمان «مناسک حج در قالب داستان» و فتنه وهابیت از دیگر عناوین کتاب ها و مقالات این کتابخانه الکترونیکی است.


کاربران می توانند با مراجعه به سایت «کتابخانه حج» از این امکانات بهره مند شوند.


کتابخانه حج را اینجا ببینید!




نظرات کاربران