واژگونی اتوبوس زائران کربلا در ایلام واژگونی اتوبوس زائران کربلا در ایلام واژگونی اتوبوس زائران کربلا در ایلام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واژگونی اتوبوس زائران کربلا در ایلام واژگونی اتوبوس زائران کربلا در ایلام واژگونی اتوبوس زائران کربلا در ایلام واژگونی اتوبوس زائران کربلا در ایلام واژگونی اتوبوس زائران کربلا در ایلام

واژگونی اتوبوس زائران کربلا در ایلام

ساعت 22 شب گذشته یک دستگاه اتوبوس به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه در گردنه قلاجه استان ایلام واژگون شد.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور از واژگونی اتوبوس حامل زائران کربلا در ایلام خبر داد و گفت: وضعیت جسمانی تمام مسافران خوب است.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی با بیان این خبر افزود: ساعت 22 شب گذشته یک دستگاه اتوبوس به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه در گردنه قلاجه استان ایلام واژگون شد.

وی ادامه داد: این اتوبوس از تهران عازم کربلا بود که در این حادثه سی نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح شدند.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور گفت: 29 نفر از مصدومان در سر صحنه حادثه درمان سرپایی شدند؛ اما یک نفر از مسافران به علت شدت جراحات به بیمارستان منتقل شد.


| شناسه مطلب: 9925







نظرات کاربران