آغاز ثبت‌‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه‌های تهران آغاز ثبت‌‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه‌های تهران آغاز ثبت‌‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه‌های تهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز ثبت‌‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه‌های تهران آغاز ثبت‌‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه‌های تهران آغاز ثبت‌‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه‌های تهران آغاز ثبت‌‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه‌های تهران آغاز ثبت‌‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه‌های تهران

آغاز ثبت‌‌نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه‌های تهران

ثبت‌‌نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی در دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، علم و صنعت، شهید بهشتی و علامه طباطبایی آغاز شده و تا اواسط اسفند‌ماه، ادامه دارد.

مراسم معنوی اعتکاف امسال طی روز‌های ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب، مصادف با ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه، برگزار  می‌شود. با توجه به نزدیک شدن ماه پرفیض رجب‌المرجب، برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد دانشگاه‌های تهران انجام شده است.


دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت، شهید بهشتی، صنعتی شریف و علامه طباطبایی میزبان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی هستند. بر این اساس، فرصت برای ثبت‌نام در مراسم معنوی اعتکاف مسجد دانشگاه تهران تا پنجم اسفندماه، است و علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام مسجد دانشگاه تهران اقدام کنند.



اعتکاف دانشگاه شریف


هیئت الزهرا(س) دانشگاه صنعتی شریف نیز مراسم اعتکاف رجبیه دانشجویان این دانشگاه را از ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه، برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند تا دوم اسفندماه، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت الزهرا(س)، برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت نام کنند.



 دانشگاه علم و صنعت


‌مراسم اعتکاف رجبیه ۹۸ در مسجد دانشگاه علم و صنعت، از ۱۸ اسفندماه، به مدت سه روز، برابر با ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب در مسجد شهدای این دانشگاه برگزار خواهد شد و دانشگاهیان این دانشگاه و سایر علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ اسفندماه، برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت‌نام کنند. ظرفیت ثبت‌نام برای شرکت در این مراسم معنوی ۵۰۰ نفر است که اولویت با دانشگاهیان علم و صنعت خواهد بود. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ادمین کانال کانون به نشانی @quran_iust در پیام‌رسان‌های بله یا تلگرام ارتباط برقرار کنند.



دانشگاه شهید بهشتی


‌مسجد دانشگاه شهید بهشتی نیز میزبان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی است. ثبت‌نام برای شرکت در این مراسم آغاز شده و تا ۱۰ اسفندماه، ادامه دارد.



 دانشگاه علامه طباطبایی


‌ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی مسجد دانشگاه علامه طباطبائی نیز آغاز شده و تا ۱۰ اسفندماه، ادامه خواهد داشت. این مراسم معنوی به همت هیئت‌ اصحاب عاشورایی و با همکاری هیئت رسانه دانشگاه صداسیما، در مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند برای ثبت‌نا‌م از طریق لینک‌های t.me/atu_etekafbot و ble.im/atu_etekafbot در پیام رسان‌های بله و تلگرام اقدام کنند.





مطالب مرتبط

نظرات کاربران