13 رجب؛ آغازاعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات 13 رجب؛ آغازاعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات 13 رجب؛ آغازاعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
13 رجب؛ آغازاعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات 13 رجب؛ آغازاعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات 13 رجب؛ آغازاعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات 13 رجب؛ آغازاعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات 13 رجب؛ آغازاعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات

13 رجب؛ آغازاعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام شش هزار نفر به عراق در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان خبر داد و گفت: اعزام‌ها از ۱۳ رجب آغاز می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا سوم اسفند ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری فرد در نشست خبری که روزیکشنبه(27 بهمن ماه) در دفتر مرکزی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار شد، گفت: بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از 27 بهمن 98 آغاز می شود و دانشگاهیان تا سوم اسفند می توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labeyk.ir‌ در این دوره شرکت کنند.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار کرد: قرعه کشی این دوره پنجم اسفند و اولین اعزام 18 اسفند مصادف با 13 رجب، سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) انجام می شود. آخرین کاروان هم 27 فروردین مصادف با 21 شعبان به عتبات اعزام خواهد شد.


وی افزود: امسال 150 کاروان از میان استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها اعزام می شوند که 110 مورد هوایی و 40 مورد نیز زمینی است.


حجت الاسلام مطهری فرد گفت: وامی که با همکاری شرکت شمسا و بانک ملت به دانشگاهیان در بیست و دومین دوره اعزام به عتبات اختصاص یافته است، برای سفرهای هوایی سه میلیون تومان و برای سفرهای زمینی یک و نیم میلیون تومان است.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: هزینه تمام شده برای سفرهای هوایی چهار میلیون تومان و برای سفرهای زمینی دو میلیون تومان است. نکته مهم اینکه با توجه به محدودیت زمانی تمرکز ما در اعزام ها در این دوره تقریبا منحصر به متاهلان است.


وی اضافه کرد: حدود 5 تا 6 هزار نفر در بیست و دومین دوره اعزام می شوند و کاهش زائران نسبت به دوره قبل به این دلیل است که ما در دوره های گذشته سه ماه فرصت برنامه ریزی داشتیم اما در این دوره تنها 40 روز فرصت این کار را داشتیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران