زوجین دانشجو پیوند خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند زوجین دانشجو پیوند خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند زوجین دانشجو پیوند خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زوجین دانشجو پیوند خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند زوجین دانشجو پیوند خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند زوجین دانشجو پیوند خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند زوجین دانشجو پیوند خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند زوجین دانشجو پیوند خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند

زوجین دانشجو پیوند خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند

پانزدهمین کاروان زوجین بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی "همسفر تا بهشت" نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سفر به مشهد و زیارت حرم مطهر رضوی ازدواج خود را در جوار مرقد منور امام مهربانی‌ها جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور در حاشیه این مراسم  گفت: ۵۰۰ زوج دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب پانزدهمین کاروان بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی “همسفر تا بهشت” شنبه شب(26 بهمن ماه) در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی گرد هم آمدند.


مهدی غلامی مقدم افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی ۲۲ سال گذشته طرح ازدواج دانشجویی “همسفر تا بهشت” را با هدف ترویج و فرهنگ سازی ازدواج پایدار و آسان اجرا کرده که در این راستا برنامه سه روز اقامت رایگان در مشهد و شرکت در کارگاه‌های آموزشی و اهدای جوایز برای زوجین دانشجو تدارک دیده شده است.


وی ادامه داد: امسال نیز پس از ثبت نام زوجین در ستاد ازدواج دانشجویی برای شرکت در بیست و سومین دوره همسفر تا بهشت، اعزام کاروان‌ها به مشهد از ابتدای دی ماه آغاز شد و تاکنون ۶ هزار زوج در این دوره به مشهد مقدس سفر کرده‌اند.


وی گفت: هر یک از کاروان‌ها طی ۲ شب و سه روز علاوه بر اقامت در هتل و تشرف به حرم مطهر رضوی از ویژه برنامه‌های سیاحتی، زیارتی، تفریحی و آموزشی بهره می‌گیرند.


غلامی مقدم افزود: تامین وسیله و هزینه رفت و آمد این دانشجویان بر عهده دانشگاه‌هاست و سایر هزینه‌های مربوط به اقامت، سیاحت و زیارت در مشهد از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تامین می‌شود.


مراسم جشن ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت با اجرای مداحی، سخنرانی، قرائت میثاق نامه و حضور در مهمانسرای حضرت امام رضا (ع) همراه بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران