مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است

سرپرست مرکز رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی با بیان این که واقفین حیات این مجموعه را تامین می کنند، گفت: مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، مهدی رضوی کیا سرپرست مرکز رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی دوشنبه شب(28 بهمن ماه) در آیین نخستین سالگرد تأسیس سامانه پاسخگویی ملی ۱۳۸ در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: هر سازمانی برای بقای خودش به سرمایه نیاز دارد، خصوصاً ابر سازمان ها که می خواهند ادامه حیات داشته باشند.


وی افزود: بهترین سرمایه آستان قدس رضوی اجتماعی است، این مجموعه به کسی وابسته نیست و از دولت پول و بودجه ای دریافت نمی کند، تمام دخل و خرج این مجموعه توسط مردم تهیه می شود.


رضوی کیا خاطرنشان کرد: در زمان تولیت فقید و تولیت های گذشته و فعلی بنا شد سازمان به صورت شفاف و لحظه ای خودش را در معرض پاسخگویی قرار دهد. بر همین اساس برنامه‌ریزی  و تلفن ۱۳۸ انتخاب شد و همه مردم از سراسر کشور بدون پیش شماره می توانند با آن تماس بگیرند و انتقادات خود را مطرح و پاسخ دریافت کنند.


وی یادآور شد: برای راه اندازی این مجموعه نیاز به جذب نیروی انسانی و بودجه بود و البته این موضوع به دلیل آن که آستان قدس دارای موقوفات است، امکان‌پذیر نبود. گزینه مقابل ما نیروهای افتخاری بودند که از این نیروها استفاده کردیم.


سرپرست مرکز رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی همچنین گفت: روزهای اول کار بسیار دشوار بود، چون اطلاعات افراد تکمیل نبود و در معرض انتقادات تند قرار نگرفته بودند، کم کم آموزش دیدند و با متانت و آرامش پاسخگوی تلفن های مردمی بودند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران